Gå til innhold

Brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEi

Så var det denne brudekjolen da!

Er det noen som har funnet noen virkelig bra brudebutikker? :kul:

Har noen her kjøpt kjole i utlandet? Vurderer dette og lurer på

om noen har noe erfaringer med dette. De mest aktuelle landene er Danmark, Sverige eller England. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte min kjole hos Kristins Brudesalong på Lillstrøm, og sambo har leid sine klær der. Vi er begge kjempefornøyde.

Stort utvalg og gode priser.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med servicen jeg fikk hos Unik Brudestudio.

Egentlig hadde jeg bestilt en annen kjole hos en annen salong, men den kom aldri til Norge, så drøye to uker før bryllupet måtte jeg ut å lete igjen. Hadde flaks og fant en som passet med en gang hos Unik.

Du bør/må bestille tid der, men det betyr jo bare at du slipper vente en time eller mer, som jeg gjorde andre steder.

Det finnes også en gammel tråd her med anbefalinger og frarådinger om brudesalonger.

Ta deg god tid og prøv mange kjoler, også slike du tror ikke er deg. Har litt på følelsen at mange her inne endte opp med noe helt annet enn det de i utgangspunktet hadde tenkt seg.

Lykke til!

Hilsen Lille meg

Gjest Millamin
Skrevet

Hei !

Jeg har kjøpt kjolen min hos Christiane Brudesalong i Oslo.

Det er utrolig koselige , flinke og yter meget god service.

Lykke til .

Skrevet

Heisann!

Jeg ringte i dag til en brudesalong i København og fikk vite at de skulle ha 6400,- for "min" kjole som koster 10.500,- her i Norge. Så dersom du kommer deg billig til Danmark eller har venner/bekjente der, så er det i alle fall penger å spare....

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei Du

Vi bestemte oss "plutselig" :lol: for å gifte oss før vi begir oss ut på et lengre utenlandsopphold ifm jobben. Med en planleggings tid på ca to mnd, så blir det en litt dyrere affære enn om vi hadde planlagt lang tid. Så mitt tips ang kjole er at du går og prøver på en eller annen salong...prøve masse kjoler og notere deg merke og størrelse på de du liker og så kan du sjekke div. internet linker. ( QXL, BrideSave, eller markedsplassen hos KG) Kjøper du brukt kjole sparer du mange tusen kroner !!!!

Hilsen Titti (m/kjole tilsalgs !!!!!)

Skrevet

Jeg kjøpte kjolen min i København, og er kjempefornøyd. Jeg var på svipptur til København og hadde kun 8 timer i land. Før klokka var 12 hadde jeg kjøpt meg brudekjole og kunne bruke resten av dagen til annen shopping. Jeg kjøpte kjolen hos Lilly, og hadde på forhånd søkt på internett for å finne riktig adresse. Da jeg ankom salongen ble jeg mottatt av ei kjempehyggelig dame som med en gang så hva jeg burde prøve og hva jeg kunne styre unna. Da vi var ferdig fikk vi beskjed om at vi bare kunne gå ut på byen så skulle alt være ferdig til vi skulle på båten igjen. Da vi kom tilbake for å hente kjolen var alt ferdig pakket i en stor praktisk eske med håndtak. Absolutt å anbefale!!

Skrevet

Jeg vil anbefale deg til å prøve mange kjoler, også slike som du ikke hadde tenkt deg selv. Jeg var i flere salonger og fant ut at det kunne lønne seg å ikke si så veldig mye om hvordan kjole jeg hadde tenkt meg. Da kom de med gode råd og jeg fikk prøvd ut hvilken type kjole jeg følte meg mest vel i. Etterhvert som jeg prøvde ga jeg mer og mer uttrykk for hvordan kjolen skulle være.

Og til dere som planlegger å kjøpe i Danmark, gå i en salong i Norge og prøv kjolene fra Lilly der. Fru Larsen i Sandefjord fører i allefall Lilly kjoler.

Skrevet

Jeg har imortert en mengde nye kjoler, fra Lady Roi, Pronovias, Demetrios ol som jeg skal annonsere på min kommende internettside. venter på org. nr. Jeg selger dem for halv pris av nypris, altså bruktpris.

Kjolene kan sendes tilprøving, og returneres dersom det ikke passer. Bare et lite tips (på grensen til reklame :oops: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...