thei Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 ser at det er en annen tråd som går litt på dette men er såååå lei av foreldre som sender barna i bhg før de er friske nok. Min datter ligger nå mef feber,hoste og snue som et resultat av flere barn som kom i bhg før de er i form.... barn skal holdes hjemme en feberfri dag fordi de selv holder seg lengre friske og for at de ikke skal smitte andre. Har barna omgangsyke skal de holdes hjemme en dag uten mer syke..... vi sender jo hjem barn hele tiden og ser at de er syke når de kommer....... er litt frustrert siden vesla lekte med ei som kom siden det var fredag,kort dag og snart helg og mamma hadde vært hjemme resten av uka..... hold henne hjemme denne siste dagen og bruk helga til å bli helt frisk da!!!
thei Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. januar 2007 dråpesmitte varer til en er frisk igjen , omgangsyka smitter også hele tiden......
Gjest Bodillen Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Vi har noen naboer som uten skrupler sender datteren sin hit for å leke med datteren vår samme dag som hun har vært hjemme fra skolen med omgangssyke. En gang kom hun og sa "jeg har smittsom lungebetennelse, men jeg er mye bedre, altså!" Da hadde hun også vært borte fra skolen samme dag. Fryktelig irriterende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå