LindaMarie Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Hei, jeg vet at dette emnet ikke skal hit egentlig, men det er så greit å spørre dere som har litt erfaring. Saken er den at fire dager etter eggløsning fikk jeg litt brun utflod, det varte bare den dagen. Jeg lurer på om brun utflod er et tegn på om det har vært en blødning eller kan det være noe annet?? Kanskje det var festeblødning(håper) I tillegg har jeg fått ømme pupper. Noen av dere snille damer som har hatt noe lignende og kan svare meg.
Mrs N Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Vanskelig å si egentlig. Noen mener at man kan få brun utflod fordi kroppen egentlig begynte å lage mensblod før den oppdaget at den var gravid (noen får jo også mensen selv om de er gravide, men den er ofte kortvarig). Ellers kan jeg bare si at jeg har hatt brun utflod før uten at jeg har vært gravid
Litle Lady Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Noen får jo sånn brun utflod når egget fester seg ... egget graver seg fast til "veggen" og gjør at en fåt brun utflod.. Men er ikke godt å si.. kan jo hende at du bare spotter før mens... Krysser fingre og tær..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå