Lilol Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Fikk min LipFusion fra SN i dag. Det prikker på leppene når jeg tar den på, jeg innbiller meg selv at den skal funke. HVis den ikke funker var det en veldig god lipgloss og den luker godt. Noen som har prøvt denne og vet om den funker?
Debra Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 jeg har prøvd den. fikk den for en uke siden. pleier å bruke den på natten, og på dagen iblant(når det ikke blåser, da klistrer det seg sånn i håret) det var jeg som startet den tråden med at Lipfusion XL var så bliig, så du den? vet ikke om den funket enda. menn detn koster jo over 500 ikr i norge, så den burde funke:) selv om jeg bare betalte 240 da.
Lilol Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2007 Jepp det var den tråden som gjore at jeg kjøpte min Tenkte og at det bør jo være i det minste litt virkning i den siden den koster såpass i Norge. Jaja men var jo en god gloss da:)
Rosenrød Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Jeg vurderer å kjøpe den, men vil gjerne vite om den virker først....
Gjest Tanita Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Jeg kjøpte den på parfymeri og den kosta ca 400 da, dyr men den er god. Det prikker veldig når jeg tar den på og innbiller meg selv i noen minutter at kanskje er leppene blitt kanskje en smule litt fyldigere, men det er nok ikke så stor effekt at det virkelig vises. Likevel, om den virkelig virker eller ikke, så er den fin og god å bruke.
Rosenrød Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 Ok at den er god, men om den ikke gir noen virkning synes jeg det er dyrt med 4-500 kroner for en vanlig lipgloss.
Gjest Tanita Skrevet 14. januar 2007 #7 Skrevet 14. januar 2007 Ja, det var veldig dyrt og jeg kommer nok ikke til å kjøpe den igjen.
GoldenGlow Skrevet 20. januar 2007 #8 Skrevet 20. januar 2007 Syntes den skuffet stort jeg... Det prikket, men så lissom ikke noe mer enn det!
Lilol Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. januar 2007 wow min lipF XL funker faktisk Både ser og føler resultat Hadde jeg aldri trodd
skanky Skrevet 20. januar 2007 #10 Skrevet 20. januar 2007 Funka på meg! Men har store lepper fra før, så synes nesten de ble for store! Var nesten redd for at noen skulle kommentere at jeg så ut som et collagen-offer, men jeg la nok sikkert mye bedre merke til forskjellen enn andre.
Gjest Tangerine Skrevet 20. januar 2007 #11 Skrevet 20. januar 2007 Å, nå fikk jeg og lyst til å prøve! Skal på taxfree-butikk snart, så tror jeg kjøper den der i stedet for på SN. Men er den dyrere på taxfree'en?
skanky Skrevet 21. januar 2007 #12 Skrevet 21. januar 2007 Å, nå fikk jeg og lyst til å prøve! Skal på taxfree-butikk snart, så tror jeg kjøper den der i stedet for på SN. Men er den dyrere på taxfree'en? ← Sikkert. Taxfree er den største humbugen i menneskets historie (med unntak av sigaretter og sprit)
Debra Skrevet 21. januar 2007 #13 Skrevet 21. januar 2007 ja mye dyrere.... kjøp den på strawberrynet før den forsvinner
Fairytale Skrevet 21. januar 2007 #15 Skrevet 21. januar 2007 Da hadde jeg heller ville fylt inn med collagen eller hva det nå heter. Jeg har sett menge kjøpe en sånne lypsyl, men jeg kan ikke se at den har virket på noen av de. Nei, da er det bedre å gjøre noe som en vet funker, men det er kanskje ikke like soialt akseptert?
CheapChampagne Skrevet 21. januar 2007 #16 Skrevet 21. januar 2007 Har de fremdeles det tilbudet på sn? ← Hadde det igår iallefall!
Crianza Skrevet 21. januar 2007 #17 Skrevet 21. januar 2007 Jeg kjøpte min etter å ha lest tråden her på KG. Jeg synes den er kjempegod og gir veldig glans og myke lepper. Men det er også alt - dessverre. Kan ikke si og ha merket at leppene har blitt noe fyldigere nei. Uff, jeg håper selvsagt alltid på en vidunderkur som skal gi meg flotte Angelinalepper... Men tror at eneste løsning vil være perlane eller restylane, og det vet jeg ikke om jeg vil være med på !!
Gjest Tanita Skrevet 21. januar 2007 #18 Skrevet 21. januar 2007 Perlane og Restylane er ikke så drastisk, og det går ut av kroppen etter noen måneder.
Gjest gloria Skrevet 21. januar 2007 #19 Skrevet 21. januar 2007 har den selv, og den fungerer ikke! du kjenner at det kribler litt,men noe mer er det ikke. blir der i mot alltid en "hit" på vorspiel -både blant jenter og gutter- som ønsker å sjekke ut dette "hollywood vidunderet".
starie Skrevet 22. januar 2007 #20 Skrevet 22. januar 2007 Jeg synes ikke denne funker i det hele tatt. Den er fin og gir glans og får leppene til å prikke, men de blir ikke det minste større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå