Gå til innhold

hva syntes dere om denne kjolen?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den er veldig fin, men er samtidig skeptisk til å kjøpe brudekjole uten å ha prøvd den først. Den er først år man har den på man ser hvordan den virkelig blir seende ut på deg.

Skrevet

Kikket også litt på denne kjolen før jeg fant drømmekjolen min. Hadde lyst til å prøve en del kjoler før jeg bestemte meg. Syntes jeg fikk ett helt annet inntrykk av kjolene når jeg hadde de på meg,enn når de hang på en kleshenger. Så jeg ville i allefall ha prøvd en kjole som ligner litt før jeg bestemte meg for å bestille den.

Skrevet

Jeg synes den var nydelig!

Skrevet

Jeg syns - i motsetning til hva jeg vanligvis syns om brudekjoler - at den var nydelig! Enkel og pyntet på en gang.

Skrevet

nei det spiller egentlig ingen rolle hva dere syntes men er morro og høre hva andre mener om den for det også

Skrevet

Synes den var nydelig :)

Samme fasong som jeg skal kjøpe meg og med stropper. Men min har broderte perler foran :)

Skrevet

Jeg synes også den var nydelig. Søt og feminin.

Skrevet

Nydelig kjole ! Ligner litt på Cassandra av Maggie Sottero

Skrevet

Nydelig.

Ikke for mye dilldall, men alikevel pyntet og svært feminin.

Skrevet

Nydelig og søt kjole, men jeg ville også vært skeptisk til å bestille brudekjole uprøvd over internett.

Det er jo noe i nærheten av katastrofe om den ikke passer.

Skrevet

Nydelig kjole.

Og jeg kan anbefale Lisenett! Fikk super service der da jeg kjøpte min kjole. :)

Er du ute i god tid så rekker du jo å finne deg en ny kjole hvis den skulle være helt feil. Du har 14 dagers returrett. (Det koster deg jo forsåvidt 2000,- da men)

Skrevet

Ville ikke hatt den vis jeg var liten og tykk, men er man sånn passe slank er den fin.

Skrevet

Jeg likte ikke denne kjolen spesielt godt. Er noe med draperingen foran som jeg ikke syns var fint. Men det betyr heldigvis ingenting hva jeg syns om din kjole! :)

Ville uansett aldri i verden kjøpt brudekjole uten å ha prøvd den. Hva som ser fint ut på bilde og hva som ser fint ut på deg kan være to forskjellige ting... ;)

Skrevet (endret)

jeg synes den var helt nydelig

Endret av go'jinta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...