Nokså Skrevet 14. februar 2003 #1 Skrevet 14. februar 2003 Hjelp - jeg begynner å føle tendenser til halsbrann :o Har noen noe gode råd å komme med ? Kan jeg bruke vanlige midler eller kan det være skadelig Takknemelig for svar
Ann Forup Skrevet 14. februar 2003 #2 Skrevet 14. februar 2003 jeg brugte link halsbrands tabbeletter og spiste kiks i bane vis det hjalp masse :D
Mistyen Skrevet 14. februar 2003 #3 Skrevet 14. februar 2003 Det som har hjulpet meg er faktisk å drikke masse vann hver dag. Det hender at jeg får halsbrann enda, men ikke i så stor grad som før, og så må man jo tenke litt etter da, om det er enkelte matvarer feks man får extra halsbrann av.....Jeg må feks holde meg unna sjokolade Nå har jeg en sånn koselig magekatarr i tillegg, så når det bare blir extra ille, må jeg ty til legemidler, men prøver å unngå det i det lengste....
Gjest tobarns mor ikke innlogg Skrevet 14. februar 2003 #4 Skrevet 14. februar 2003 Melk er det aller beste faktisk.Det er en utrolig medisin mot halsbrann. Jeg bruker Nyco som man kjøper i dagligvarebutikken.Det er utrolig bra også.Det er pulver man putter i vann.Den bruser noe vanvittig.
Silfen Skrevet 14. februar 2003 #5 Skrevet 14. februar 2003 Jeg har ikke hatt halsbrann men har etterhvert fått med meg mange gode tips. Et skiller seg ut fra de andre: Lovehearts. Utrolig mange gravide damer ser ut til å sverge til disse. Verdt et forsøk!
lillen Skrevet 15. februar 2003 #6 Skrevet 15. februar 2003 Er det kun i slutten av svangerskapet man har disse plagene'; pga press oppover??
Nokså Skrevet 15. februar 2003 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2003 Takk for alle tipsene Jeg får bare jobbe med gjennom dem til jeg finner noe som virker
Gjest *Perser* Skrevet 15. februar 2003 #8 Skrevet 15. februar 2003 Prøv agurk, og mandler hjelper hos noen! Gaviscon hjelper også.... Men beste av alt er jo melk da...
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2003 #9 Skrevet 17. februar 2003 Gaviscon hjelper - med en gang og over tid!! Denne er dessuten flytende, og du skal bare ta en skje... Har prøvd Link, men synes smaken blir så kvalmende... (Prøv dette hvis ikke mye væske/melk hjelper! ) Du vet sikkert også: Spise lite og heller oftere, krydder og fet mat gjør ting verre og hvis du er plaget kan det lønne seg å sove med hodet høyt! Lykke til!
Lillje Skrevet 18. februar 2003 #10 Skrevet 18. februar 2003 Jeg har også vært plaget av halsbrann. Men da jeg sluttet å spise appelsiner og citron, ble det også slutt på halsbrannen. Mulig det var for syrlig. Så du burde tenke over hva du spiser. Hei lillen. Nei,, det er ikke bare i slutten av svangerskapet at du får halsbrann, jeg er i startfasen 7+3, og var veldig plaget i ukene 5 - 6.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå