Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en bra flytende eyeliner som holder seg.

Har den fra Loreal nå, og den holder seg fint i ca en halvtime :ler:

Har du et bra tips?

Skrevet

H&M sin er faktisk bra og veldig billig, så hvis du ikke liker den har du råd til å kaste den :)

Gjest Deception
Skrevet

YSL sin gir bra med farge og sitter bra. Men det er en pensel-eyeliner, og har forårsaket mangt et raserianfall i Deception-heimen. :sjenert:

Hvis du vil ha en filtspiss-eyeliner (lettere å håndtere), kan jeg anbefale Isadora og Revlon. Begge er skikkelig fargemettet, og har tynn spiss. Prisen er også sympatisk. :)

Skrevet

Jeg har en fra Body Shop og en fra clinic. Jeg er fornøyd med begge.

Skrevet

Både Chanel og Lancome er enkle og legge på. Holder seg også godt! Så skaffet jeg en fra Guerlain, og holdt på å gi opp! Den har pensel og det var slett ikke enkel. Etter endel øvelse går det fint og det er lettere å få tynne streker med pensel. Men hvis jeg har dårlig tid, har det tendens til å skjære seg ja. Fram med Q-tips og fjerne sølet!

Skrevet
H&M sin er faktisk bra og veldig billig, så hvis du ikke liker den har du råd til å kaste den :)

Syns også den duger fint

Skrevet

Jeg har diorliner og den er kjempebra

Skrevet
EsterLauder sin er bra.

Jepp! Min nye favoritt. Fin, tynn pensel og holder hele dagen.

Skrevet

En som holder seg? Har en fra Chanel som virkelig holder seg. :)

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Den fra H&M holdt seg 3 dager i strekk en gang (ja jeg pleier å fjerne sminke, men jeg hadde et lite eksperiment)

Skrevet

What? Umulig. :P Har og en billig fra H&M, som ikke holder seg så lenge. Synes den er så vanskelig å legge på.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Det er den som er tjukk i bunden med en lang "pinne" av et skaft jeg har iallfall! Den funker jo som bare fy her! :D Men jeg sover VELDIG stille også. Glemte å fjerne etter bytur i går, og det ser ut som jeg har sminket meg for 10 min siden :-/

Skrevet

Jeg har en fra HM jeg.. Syntes den er god :)

Har ganske god kontroll med den også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...