Pimbila Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Jeg er på jakt etter en bra flytende eyeliner som holder seg. Har den fra Loreal nå, og den holder seg fint i ca en halvtime Har du et bra tips?
Lilol Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 H&M sin er faktisk bra og veldig billig, så hvis du ikke liker den har du råd til å kaste den
Gjest Deception Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 YSL sin gir bra med farge og sitter bra. Men det er en pensel-eyeliner, og har forårsaket mangt et raserianfall i Deception-heimen. Hvis du vil ha en filtspiss-eyeliner (lettere å håndtere), kan jeg anbefale Isadora og Revlon. Begge er skikkelig fargemettet, og har tynn spiss. Prisen er også sympatisk.
Gjest care Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Jeg har en fra Body Shop og en fra clinic. Jeg er fornøyd med begge.
Parfumfreek Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 Både Chanel og Lancome er enkle og legge på. Holder seg også godt! Så skaffet jeg en fra Guerlain, og holdt på å gi opp! Den har pensel og det var slett ikke enkel. Etter endel øvelse går det fint og det er lettere å få tynne streker med pensel. Men hvis jeg har dårlig tid, har det tendens til å skjære seg ja. Fram med Q-tips og fjerne sølet!
linky Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 H&M sin er faktisk bra og veldig billig, så hvis du ikke liker den har du råd til å kaste den ← Syns også den duger fint
Quirky Skrevet 14. januar 2007 #10 Skrevet 14. januar 2007 EsterLauder sin er bra. ← Jepp! Min nye favoritt. Fin, tynn pensel og holder hele dagen.
Gulphild Skrevet 14. januar 2007 #11 Skrevet 14. januar 2007 En som holder seg? Har en fra Chanel som virkelig holder seg.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. januar 2007 #12 Skrevet 14. januar 2007 Den fra H&M holdt seg 3 dager i strekk en gang (ja jeg pleier å fjerne sminke, men jeg hadde et lite eksperiment)
Gulphild Skrevet 14. januar 2007 #13 Skrevet 14. januar 2007 What? Umulig. Har og en billig fra H&M, som ikke holder seg så lenge. Synes den er så vanskelig å legge på.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. januar 2007 #14 Skrevet 14. januar 2007 Det er den som er tjukk i bunden med en lang "pinne" av et skaft jeg har iallfall! Den funker jo som bare fy her! :D Men jeg sover VELDIG stille også. Glemte å fjerne etter bytur i går, og det ser ut som jeg har sminket meg for 10 min siden :-/
Gjest Tweek Skrevet 14. januar 2007 #15 Skrevet 14. januar 2007 Jeg har en fra HM jeg.. Syntes den er god Har ganske god kontroll med den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå