Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når vi får pengene som vi har tjent opp i 2006?

Videoannonse
Annonse
Gjest Fjellsippa
Skrevet

Det står vel allerede på Coop kontoen din.

Skrevet

Kan man få ut kjøpeutbyttet i en hvilken som helst Coop-butikk? Jeg inngikk medlemsskap i et handelslag i Stavanger, og det er derfra jeg får kundeinfo i posten. Men jeg bor ikke der lenger... Kan jeg da gå i en butikk i en annen by? Har ikke fått ut kjøpeutbyttet mitt på et par år (tror ikke det er kjempemye, men...), ligger alt der nå da, eller sletter de det hvis man ikke tar det ut hvert år?

Skrevet

Det du har tjent inn for 2006 kommer inn på konto i slutten av januar eller begynnelsen av februar.. Er i allefall sånn hos oss i Region sør.

Du må ta ut kjøpeutbyttet i det handelslaget du er medlem av, eller du kan overføre medlemsskapet ditt til handelslaget der du bor nå.. Tar litt lenger tid, men da kan du ta det ut der du bor.

Du "mister" ikke det du har tjent opp, de blir stående på kontoen til du avslutter den. Hvis ikke jeg tar helt feil så får du renter i tillegg, ikke så mye men alikevel.

Coop.no

Skrevet

Takk for svar :) Da får jeg prøve å få overført medlemsskapet mitt da, og bli flinkere til å bruke kortet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...