Gå til innhold

Min syke, syke Roskilde-drøm

Anbefalte innlegg

Gjest Bodillen
Skrevet

Jeg drømmer mye sykt, det skal jeg ærlig innrømme, men denne tok virkelig kaka:

Jeg var på Roskilde, og vanvittig nok hadde jeg med meg mannen min (han liker pop og dance-musikk og hater campingliv...). Det var kjempedigre telt der, med små avlukker og en kjempelang "korridor" i midten. I ett av disse avlukkene holdt mannen min og jeg hus.

Han tilbragte tydeligvis tiden for det meste i teltet, mens jeg var på konserter. Jeg var liksom bare innom ham i teltet mellom konserter.

Det var helt vanlig for festivaldeltagerne å ha seg med kaniner, faktisk, og rett som det var drev mannen i mitt liv på med akkurat dette i teltet vårt da jeg tilfeldigvis var innom!!! Jeg syntes ikke noe videre om denne aktiviteten, så jeg bare snudde i teltåpningen og gikk.

Jeg måtte hjelpe noen fulle nordmenn som hadde problemer med en russebuss som ikke kom opp en bratt bakke (!), og så gikk jeg tilbake til teltet igjen. Der lå min kjære og sov søtt, med tissen stikkende ut av trusa, som var helt våt rundt kanten....!!! My god...

Anstendig som jeg er (selv i drømme), gikk jeg ut igjen for å slippe å forholde meg til svineriet. Jeg surret rundt på festivalområdet en stund før jeg var tilbake i teltet igjen, og der var det helt tomt, bortsett fra en pute som lå midt i teltet. Jeg løftet på puta, og der lå trusa til mannen min, pent sammenbrettet, med en skikkelig våt flekk på...

Jeg husker at jeg tenkte noe sånt som "jaja, det er jo helt vanlig å pule kaniner her på Roskilde, men jeg synes vel han kunne vært littegranne mer diskret!"

Hvor sykt går det egentlig an å drømme? Jeg lo mens jeg våknet, faktisk :ler:

Hvor sykt har du drømt? Slår du Roskilde-kanin-drømmen min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det var helt vanlig for festivaldeltagerne å ha seg med kaniner,

:ler: Jeg har hørt om festivaldeltagere som har seg SOM kaniner, ikke med!

Kan ikke huske at jeg har hatt noen så syk drøm nei.

Gjest Bodillen
Skrevet
:ler: Jeg har hørt om festivaldeltagere som har seg SOM kaniner, ikke med!

Ja, ikke sant??? Jeg har jo observert det fenomenet der - mulig ting blir litt mer bokstavelig i drømmeland, altså! :ler:

Skrevet
:ler: Herregud for en drøm... ler så jeg griner :legrine::legrine:
Gjest Bodillen
Skrevet
:ler:  Herregud for en drøm... ler så jeg griner  :legrine:  :legrine:

Mannen min visste ikke om han skulle le eller grine da jeg fortalte om drømmen min... Han lurer vel på hva som egentlig foregår oppi hodet mitt, tenker jeg...

Skrevet

Don't we all :ler:

Neida, du er nok ikke alene om galskapen - jeg tipper vi har det i oss alle sammen jeg, men jeg for min del er like dårlig til å huske drømmer som jeg er til å huske vitser. Og det er dårlig.

Skrevet
Mannen min visste ikke om han skulle le eller grine da jeg fortalte om drømmen min... Han lurer vel på hva som egentlig foregår oppi hodet mitt, tenker jeg...

Det gjør i geunn jeg og! :overrasket::overrasket::overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...