Gå til innhold

alderforskjell!

Anbefalte innlegg

Gjest jeanette16
Skrevet

hei.... jg er en jente på 16 som liker en gutt på 20..! er det så veldig ille??... vi har ett "hemmelig" vennskap! han bryr seg utrolig mye om hva vennene mener..! når de leste meldingene hans fra mg så sier de ..æsj ho er jo bare 16... han sier at han ikke har noen problem med å bli sett samme meg.. hvis vi bare står å snakker.. men ingen må få vite at jeg pleier å være hjemme hos hanJeg får ganske vondt inni meg når jeg tenker på det... for jeg kan ikke dele følelsene mine med venner ikke en gang bestevenninna mi! Kan ikke si noe som helst..!! Det her er det værste jeg har vært bordt! Så jeg trenger å høre noen andre sine meninger!.. takk :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alder er bare ett tall! så lenge begge er glad i hverandre skal ikke alder være noen hindring! stå på.. og snakk med han! :-?

Skrevet

Syns han oppfører seg barnslig jeg... Hvis han er tyve år og ikke tør å vise kompisene sine at dere liker hverandre, hva er han da å samle på ?

Ellers synes jeg ikke at fire år er skrekkelig mye,men jeg ville nok ikke likt det hvis min datter hadde en fire år eldre kjæreste i den alderen...

Men jeg hadde det selv....

Skrevet

Når jeg var 16 hadde jeg en type på 20 år. Det var ikke noe problem det.. Men dersom han ikke er villig til å fortelle vennene sine om følelsene for deg, er han kanskje ikke noe å spare på??

Skrevet

Jeg hadde en kjæreste som var 7 år eldre enn meg når jeg var 16 år....

Forholdet varte i 5 år,så alder har ingen betydning.

Den største aldersforskjellen mellom meg og en kjæreste var 17 år!! :blunke:

Ismen

Skrevet

Jeg ble sammen med samboeren mi når jeg var 16 år og han 19. Det var ikke noe problem. Vi er sammen den dag i dag og nå er 27 år og han 30 år.

Skrevet

Like før jeg fylte 16 år ble jeg sammen med en som var nesten 26.....

Vi har nå vært sammen i snart 5 år, og gifter oss om 1,5 år...

Ingen negative reaksjoner fra familie, eller venner.....

*go for it*

Skrevet

Jeg traff min samboer når jeg var 17 og han 21. Han var jo mer voksen enn meg den gangen, men senere utlignet det seg. Vi fikk også høre fra enkelte at aldersforskjellen var for stor, men det viste seg at de hadde feil. Nå har vi holdt sammen i over 16 år, og skal gifte oss til neste år.

Så aldersforkjellen skal du ikke bekymre deg for. Det at han synest det er flaut ovenfor kameratene er verre. Hvis han virkelig er glad i deg, så hadde han ikke brydd seg om det. Det er nå min mening.

Skrevet

Det er 4 år i alderforskjell mellom meg og min kommende mann. Jeg var 18 da jeg traff min kjære og han var 22 år. Nå er jeg 20 og han snart 24. Ikke no' problem :)

Skrevet

Jeg var også 16 og han 20 da vi ble sammen. Nå har vi vært sammen i seks og et halvt år, og vi gifter oss til sommeren. Har gått så fint så!

Men det er klart.. Hvis HAN ser på det som et problem at du er noen år yngre, så er det jo noe som er galt....

Skrevet

Alder har ingen betydning! Men det er viktig at man ikke skjems over aldersforskjellen, noe det kan virke som om han gjør (selv om han ikke har noe grunn til å gjøre det). Det viktigste er at dere er glad i hverandre og respekterer hverandre. Jeg møtte min kjære da jeg akkurat hadde fylt femten og han var 22, og vi skal gifte oss 9 august, så alder trenger ikke å ha noen betydning! Ellers vil jeg bare ønske dere lykke til!

Gjest Anita S
Skrevet

Jeg synes dette temaet heller hører til under samlivs-forumet. Der får du sikkert enda flere svar enn her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...