pusejenta Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Hvis man har kort skjørt, kan man da gå med stay-ups som vises? Tenker da på det siste stykke på låret........ Eller er det en no-no................? Skal ut i kveld og vet ikke helt hva jeg skal ha på meg... lyst å gå i skjørt for en gangs skyld. Men liker ikke gå med strømpe bukser........ bare stay-ups
Gjest *Tara* Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Hvis du er 20, så kan det kanskje være litt søtt .. men er du 30 så er det ikke fullt så søtt lenger... Det kommer rett og slett an på ... mye. Den skjønne kler som kjent alt ..
pusejenta Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2007 Hm...................... så jeg er rett og slett midt i mellom
Gjest Deception Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Det kommer an på to ting: (1) Hvor lyst du har til å vise strømpekanten din. (2) Hvor lyst du har til å ha mulighet til å sette deg ned i løpet av kvelden.
Tekla Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Det blir litt vel tacky syns nå jeg, men det er klart du kan gå i akkurat det du selv vil.
pusejenta Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2007 Ha ha.... sette seg ja,,,, Blir vell ikke altfor kort............ Dro på meg noe mamma gikk med når hun var ung, herregud! Hvor kort,,,,, Men tenkte da at hun er litt lavere en meg, så da er det vell ikke så ille likevell hehe. Prøvde en bukse som hun gikk med, sånn levis kjempehøye i livet - sil trange og skikkelig sleng. Husker æ prøvde dem når æ va liten og da var det slit å få dem på. Nå gikk dem på sånn som bare det :-D Så fornøy! Dette gjorde underverker for selvtillitten
Lilol Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 Synes ikke du kan gå me stayups som vises Det blir litt for "bimbo" aktig spør du meg. Men hvis du synes det var fint selv og føler deg komfortbel så why not?
Malama Skrevet 13. januar 2007 #8 Skrevet 13. januar 2007 Når jeg tenker på hvor langt oppe stay-ups pleier slutte på meg.... Og hvor kort skjørtet da må være.... litt mer enn "litt tacky"... Men kanskje jeg pleier trekke dem lenger opp enn andre (dvs, jeg har ikke sååå lange bein, så de GÅR lenger opp på meg enn de langbente da vil jeg tro...) Jeg synes det høres rett og slett lite bra ut med stayups som synes ja (selv på de som da antakelig har lenger ben enn meg), tacky, bimbo og litt... nei, ikke et sjakktrekk... Dog, det avhenger vel hva som er målet med kvelden...
Gjest Elfrida Skrevet 13. januar 2007 #9 Skrevet 13. januar 2007 Det er vel ikke helt uten grunn at strømpebuksene kom på omtrent samme tid som miniskjørtene.
Gjest Purple Skrevet 14. januar 2007 #10 Skrevet 14. januar 2007 For all del, ikke la strømpekanten vises! Det ser jo bare så tacky og billig ut!
Gjest Kristin_ Skrevet 14. januar 2007 #11 Skrevet 14. januar 2007 Strømpekant som vises vil jeg i 9 av 10 tilfeller bare synes ser billig ut. I tillegg blir det problemet forverret når (hvis?) du faktisk har tenkt å sette deg ned. Det har jo kommet en del gode hipsters-strømpebukser så har jo kommet en del gode alternativer også for dem med strømpebukseskrekk
kitekatt Skrevet 14. januar 2007 #12 Skrevet 14. januar 2007 Hvis man har kort skjørt, kan man da gå med stay-ups som vises? Tenker da på det siste stykke på låret........ Eller er det en no-no................? Skal ut i kveld og vet ikke helt hva jeg skal ha på meg... lyst å gå i skjørt for en gangs skyld. Men liker ikke gå med strømpe bukser........ bare stay-ups ← NEI!
Gjest niomi Skrevet 14. januar 2007 #13 Skrevet 14. januar 2007 Strømpekanter som vises er rett og slett skikkelig horete. I tillegg til at strømpene gjerne glir litt ned i løpet av kvelden, og da blir det ikke bare horete, men skikkelig trist... Enten bør du velge et langt nok skjørt eller strømpebukse. Nå finnes det utrolig mange gode strømpebukser som ikke gir pølse i livet, med mindre man velger for liten størrelse.
Gjest Eir Skrevet 14. januar 2007 #14 Skrevet 14. januar 2007 Jeg synes det går an, dersom stilen man ellers har passer til det, men synes det ser bedre ut dersom man har en hofteholder med strømpebånd. Da slipper man også at strømpene glir lengre ned enn beregnet, utover kvelden.
Gjest ~Alwa~ Skrevet 14. januar 2007 #15 Skrevet 14. januar 2007 Jeg synes det går an, dersom stilen man ellers har passer til det, men synes det ser bedre ut dersom man har en hofteholder med strømpebånd. Da slipper man også at strømpene glir lengre ned enn beregnet, utover kvelden. ← I mine øyne vil det ikke se bra ut uansett stil og kropp. De eneste gangene det ser lekker ut å vise frem stay up`s ene er på soverommet under fire (eller flere om det er preferansen) øyne
Gjest Tanita Skrevet 14. januar 2007 #16 Skrevet 14. januar 2007 INGEN (som ikke med vilje vil se slutty ut) går med stayups som der kanten vises. Det er ikke pent og vil bare tiltrekke seg masse rar oppmerksomhet (altså ikke oppmerksomhet i form av positiv opmerksomhet.)
Catzy Skrevet 14. januar 2007 #17 Skrevet 14. januar 2007 Som vår Coco Chanel her sier, stayups bør bare synes under skjørtekanten på soverommet. Alternativt på "hore og hallik"-fest el.l. Ikke når du skal ut på byen. Det ser tacky, slutty og billig ut.
messy Skrevet 15. januar 2007 #18 Skrevet 15. januar 2007 Dt spørs selvfølgelig på hva annet du har på deg. Har du på deg et miniskjørt og en pologenser med stor hals synes jeg det går an, fordi det du ikke viser i kløft kan liksom "flyttes over" til der stay-upsene viser litt hud. Slutty kan det kanskje se ut med stor utrigning i tillegg. Ofte synes jeg det er mer slutty en korte skjørt i seg selv.
Gjest Fjellsippa Skrevet 15. januar 2007 #19 Skrevet 15. januar 2007 Hvis du vil tiltrekke deg negativ oppmerksomhet kan du bruke stayups som vises. Regn med at folk synes at du ser komisk ut.
Gjest Eir Skrevet 15. januar 2007 #20 Skrevet 15. januar 2007 Jeg greier egentlig ikke helt å koble med denne redselen for å se slutty ut. Og at folk synes en ser komisk ut er da ikke noe en skal bry seg om? Jeg ser mye komisk hver gang jeg er på byen jeg også, men synes ikke de folka bør bytte stil av den grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå