MarianneE Skrevet 14. februar 2003 #1 Del Skrevet 14. februar 2003 Sitter her og rett og slett TRØKKER i meg Freia Premium Milk og nyyyyter hver smule!!!!! Måtte bare dele det med noen.....takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 14. februar 2003 #2 Del Skrevet 14. februar 2003 Det der var ikke fint gjort....å friste sånn ...jeg er "sjokoman" og må holde meg i skinnet for ikke å spise sjokolade hver dag... I morgen er det lørdag og da har jeg "lov" å spise sjokolade... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 14. februar 2003 #3 Del Skrevet 14. februar 2003 Sitter her med et stort stykke sjokoladekake jeg, er ikke så værst det heller! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. februar 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 14. februar 2003 Beklager, Kosejente........ Har (merkelig nok) klart og legge sjokolade spising til helgene, men tok den kanskje litt på forskudd i dag? Godt er det ihvertfall........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå