Gå til innhold

ascendant

Gjest Mzfire

Anbefalte innlegg

Jeg er som dere nå har fått med dere født i Løven. Jeg har alltid hørt om ascendant. Men har ikke helt fått med meg hva det betyr og om det har mye å si. Om man skal vektlegge dette som noe viktig. Fant ut i går at jeg har jomfruen som min ascendant. Da jeg leste et horoskop om meg selv syns jeg mye stemte. Jeg har visst også både solen og månen i løvens tegn.Vet enda ikke hva jeg har i det 7.hus.

Hva har du som ascendant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

assedanten er vigtig men det er vigtig med alle oplysninger når man skal ha et personligt horoskop man finder alle de stjernetegn som er i alle ens hus hvilke som står i sol måne og assendant men som sagt må man vide fødested og tid for fødsel for at kunne regne det ud presis

jeg selv er vædder har vædder i næste alle hus og sol måne og assendant har kun jomfruen i 2 hus ud over vædder så jeg er så ægte vædder som man vel kan komme, dette er uhyre sjældet dette forkommer, men nu er jeg også speciel :D alle siger jeg er noget for mig selv men synes nu selv jeg er helt almindelig men alle har sagt at jeg er en af slaksen helt siden barne skolen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ann Forup: Jeg vet når jeg ble født med klokkeslett og alt. Har bare sent inn opplysninger til en datamaskin jeg da. Men jeg syns mye stemte på meg skremmende nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:lol: På astro.com kan man lage helt gratis hver og enkelt sin Zodiak..den viser veldig tydelig hvor du har ascendanten og de andre planetene.......
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker også www.astro.com og liker denne godt.

Jeg er skorpion og har acedanten min i Jomfruen.

Solen står i skorpionens tegn og månen i tvillingene........ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...