Kristian (71) Skrevet 14. februar 2003 #1 Del Skrevet 14. februar 2003 http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=7&item=254337 her ble "hemmeligheten" ikke fult så hemmelig lenger nei.... det hadde de godt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 14. februar 2003 #2 Del Skrevet 14. februar 2003 Hi-Hi....... Noe så FLAUT :oops: Ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 14. februar 2003 #3 Del Skrevet 14. februar 2003 ....jaja....tragisk...men veldig morsomt da.....også en måte å bli avslørt på.....ikke bare ektefellen som får vite...men også hele nabolaget....det kan man kalle avsløring på høyt plan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 14. februar 2003 #4 Del Skrevet 14. februar 2003 :oops: Pinlig da....men litt gøy lesning da.Stakkars han som satt på taket da i "netto`n " da. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 14. februar 2003 #5 Del Skrevet 14. februar 2003 jeg vil tro de innbalndet ikke finner dette like morsomt som meg, men de velger det selv når de tror at gresset er grønnere på den andre siden. den ble i hvert fall ikke større på feil side av veggen. ja sånn kan det gå når man stikker nesen sin i andremanns saker. jeg må bare le jeg, kan ikke noe for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donborwen Skrevet 14. februar 2003 #6 Del Skrevet 14. februar 2003 :fy: Så det kan gå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 14. februar 2003 #7 Del Skrevet 14. februar 2003 Trodde bare sånne scener skjedde på film jeg Nei det var tragisk ja.... Tror ikke noen av de involverte vil være utro igjen etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. februar 2003 #8 Del Skrevet 15. februar 2003 Dødsbra!!!! Utroskap er det aller verste som finnes og jævlene har bare godt av å bli avslørt!!! Nei nå lo jeg godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. februar 2003 #9 Del Skrevet 15. februar 2003 Det er bra man får som man fortjener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2003 #10 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg synes ikke at han fortjente å stå på taket, og fryse på seg lungebetennelse og det som verre er!!!!!!!!!!!!!!!!!! For det var vel konens ansvar, var det ikke? Han var sikkert singel, og tok det han fikk servert han.......... Og hvorfor ikke, når det er SÅÅÅÅ lett å få det! (Men jeg ser helt klart humoren i innlegget.) Det hadde ikke vært så mye seksuell utroskap fra en manns side, om det ikke var så innmari lett å få den kvinnelige parten opp i senga, ikke sant...... Noen ganger er jeg rett og slett flau på kvinners vegne når jeg leser innlegg her på KG! Men, det er en annen historie. Men utroskap er jo hyppig diskutert her på KG har jeg lagt merke til. Hvorfor det egentlig? Deilig følelse å dømme andre? Og det er vel de skinnhellige som mener at han fikk som fortjent da................Hm, de som skriker høyest, osv::::::::: Neste gang kan det være DU! For du har vel ikke tenkt å protestere på at du har vært utro? Hvis du er over 30 år vel og merke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Takk for nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. februar 2003 #11 Del Skrevet 17. februar 2003 Fyller riktig nok ikke tredve før neste år, men jeg har ikke tenkt å være utro da og ikke har jeg vært det til nå. Du kan da ikke i fullt alvor mene at alle over tredve har vært utro!! Stakkars deg, åssen kjærester har du hatt???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2003 #12 Del Skrevet 19. februar 2003 Nei, men du kommer nok til å være det en dag, eller mannen din helt sikkert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :oops: Vent å se du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 19. februar 2003 #13 Del Skrevet 19. februar 2003 Kan selvfølgelig også se det komiske i historien og kan forstå utsagn som at de får som fortjent etc. Det jeg ikke kan forstå er de skinnhellige innleggene som blir skrevet her på KG! Man kan nesten få inntrykk av at absolutt ingen her har vært utro, eller noen gang har hatt lyst til å være utro. Forsvarer absolutt ikke utroskap, har ingen planer om å være utro selv og kan ikke med 100% sikkerhet kan si om jeg ville tilgitt/ikke tilgitt min samboer hvis han hadde vært utro. Klarer bare ikke helt å akseptere den tonen her inne med at faste brukere velger å være anonyme hvis det gjelder utroskap, de har et dårlig ekteskap eller lignende. Hallo!!! Jeg trodde et diskusjonsforum på internett var et sted man kunne være den man er. Selv med et fast nick er man vel anonym for de fleste allikevel. Skal vi gi utrykk for at vi er en form for ideal mennesker her? Vi har aldri vært eller kunne aldri tenke oss å være utro, tenner aldri på andre enn vår partner, flørter aldri litt mer enn det som er "lov." Tror minimalt på at alle er så skinnhellige her som de skal ha det til. Synes hele poenget med et diskusjonsforum falller bort hvis det viktigste blir å skulle være ideal mennesket. (Kanskje litt utenom den opprinnelige tråden det her, men...) Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. februar 2003 #14 Del Skrevet 19. februar 2003 Nei, men du kommer nok til å være det en dag, eller mannen din helt sikkert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :oops: Vent å se du! Hallo du der ute som ikke engang tør å fortelle hvem du er. Hvem i granskauen tror du at du er som kan komme og si noe sånt om meg og mitt kjærlighetsforhold???!!!??? Nei, på seg selv kjenner man andre sier nå jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå