Gjest Tanita Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Vurderer å kjøpe meg hvite squin jeans til sommeren, men lurer på om de kommer til å bli mye brukt. Jeg syns det er fint, men kommer ikke til å bruke de hvis det er helt "ut". Noen synspunkter?
Pauline Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Lurte og på å kjøpe meg den. Trodde hvite jeans kom for fult til sommeren, jeg. Mulig jeg tar feil. Det har jo vært ut en stund, men alt kommer som regel tilbake en gang.
Gjest Gjesta Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Uff. hvite jeans og hvite bukser i det hele tatt jeg syns det kan være knallfint på andre, men når jeg selv går i det føler jeg meg som en sykepleier på vei til kveldsskift. Men på andre ser det bra ut, og jeg tenker at det vel aldri får blitt heeelt ut/feil med det?
Gjest Gjesta Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Det virker jo som det er endel hvite bukser (og pasteller) i butikkene for tida - noe som betyr penger spart for min del, men "ut" er det sikkert ikke. Og det kan se fint ut på andre enn meg, og hjernen min blir opptatt med det evige mysteriet Hvordan Hvite Bukser Holdes Plettfrie Lengre Enn Til Etter Frokost.
Gjest Talula Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 Og det kan se fint ut på andre enn meg, og hjernen min blir opptatt med det evige mysteriet Hvordan Hvite Bukser Holdes Plettfrie Lengre Enn Til Etter Frokost. ← Jeg og. Kan ikke gå med lyse bukser, jeg bare søler de til..
JallaJalla Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 Kommer ikke til å bruke hvite jeans da jeg ikke liker lyse bukser.
Hu i Svingen Skrevet 13. januar 2007 #8 Skrevet 13. januar 2007 Kommer ikke til å bruke hvite jeans da jeg har en sort hund. Men hvite bukser kan være skikkelig lækkert. :-D
Lilol Skrevet 13. januar 2007 #9 Skrevet 13. januar 2007 Hvite jeans kommer inn for fullt nå mot sommeren! Det vil være vite bukser og litt maritim stil.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 13. januar 2007 #10 Skrevet 13. januar 2007 Tja, jeg synes det kan være fint, men til rett anledning og med rett tilbehør (også sko og genser/topp). Om jeg kler det selv er en annen ting.. Hvitt er jo alltid lekkert mot sommerbrun hud
linky Skrevet 13. januar 2007 #11 Skrevet 13. januar 2007 Jeg kommer kanskje til å kjøpe hvite jeans, syns det er fint
Gjest bada Skrevet 13. januar 2007 #12 Skrevet 13. januar 2007 Jeg føler at jeg ser ut som en baker, i hvertfall om jeg har hvit topp også!
Rexina Skrevet 13. januar 2007 #13 Skrevet 13. januar 2007 Jeg er pæreform og vil ikke fremheve dette enda mer..
Gjest *Tara* Skrevet 13. januar 2007 #14 Skrevet 13. januar 2007 Jeg må alltid ha en hvit bukse til sommeren - men jeg bruker ikke side jeans - liker best litt kortere bukser til sommerbruk. Og med sandaler og en sid skjorte utenpå er det kjempelekkert.
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2007 #15 Skrevet 13. januar 2007 (endret) Jeg skal i hvertfall ha det. "Ut" eller "inn", men jeg tror det er "inn". Pass bare på at lommer og sånt ikke syns. Ikke fint med gjennomsiktige bukser. Endret 13. januar 2007 av Bianca
Gjest Kristin_ Skrevet 14. januar 2007 #16 Skrevet 14. januar 2007 Jeg liker ikke å gå med hvite bukser, kanskje litt lårkomplekser ute og går ja, men det er veldig fint på andre! Ser ut til at vi får se en del hvitt og pasteller fremover, og det er jo veldig fint så lenge folk faktisk kan slippe unna med det.
Karamba Skrevet 14. januar 2007 #17 Skrevet 14. januar 2007 Vurderer også å bestille den buksa. Det kommer jo an på hva man har til buksa...
Supraspinatus Skrevet 14. januar 2007 #18 Skrevet 14. januar 2007 Det virker jo som det er endel hvite bukser (og pasteller) i butikkene for tida - noe som betyr penger spart for min del, men "ut" er det sikkert ikke. Og det kan se fint ut på andre enn meg, og hjernen min blir opptatt med det evige mysteriet Hvordan Hvite Bukser Holdes Plettfrie Lengre Enn Til Etter Frokost. ← Jeg og. Kan ikke gå med lyse bukser, jeg bare søler de til.. ← Ganske enkelt. Du må stå hele tiden og sørge for at du unngår enhver kontakt med andre mennesker, dyr, natur og omgivelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå