Gjest *Tara* Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 (endret) Min yngste sønn har i lang tid hatt klistermerker på døren til rommet sitt. Nå har han fått overta underetasjen etter storebroren og jeg skal fjerne sporene etter han her oppe .. Jeg har fått bort det meste av klistermerkene - men det sitter fortsatt båder rester av merker og rester av limet på døren ... hvordan skal jeg få det bort? Kan noen hjelpe? Endret 13. januar 2007 av *Tara*
Gjest -eline- Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Eller noe så enkelt som margarin/smør.
Gjest *Tara* Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 (endret) Takk for kjempefine råd. Jeg testet med neglelakkfjerner og det gikk jo kjempefint .. skal teste margarin-rådet også, eline Plastfjerner skal jeg kjøpe neste gang jeg er på apoteket - det er noe jeg har savnet mange ganger. Endret 14. januar 2007 av *Tara*
Gjest Grønn Frosk Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 Jeg syns Jif skurekrem funker på alt sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå