Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Har altså fått meg linser nå, men når jeg stod på badet i dag lurte jeg på om jeg skulle ta på meg linser eller sminke først. Endte opp med å ta på linsene først, men hva pleier dere å gjøre?

*nybegynner-smiley*

;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Linser først, så sminke. Om kvelden motsatt: linser ut, så av med sminken.

Skrevet

Sånn gjør jeg det og. Er umulig for meg å sminke meg før jeg tar på linsene, da ser jeg jo ikke hva jeg gjør ;)

Skrevet

Jeg hadde linser en kort periode, og jeg klarte ikke å få inn linsene uten å ødelegge sminken da jeg var ferdi, heller, så det er lurest å gjøre motsatt ja :)

Nå skal det jo sies at jeg var dårlig til å ta de på da, men...

Skrevet

Linser først. To grunner til det:

- Minsker faren for å få rusk på linsen når jeg tar den på (maskaradryss ol.)

- Lettere å sminke seg når man ser seg selv... :sjenert:

Skrevet

Linser før her også, mest fordi jeg med -6 og -6,5 ikke ser noe som helst uten linsene (men Mamma som har -10 sminker seg uten, så det kommer vel an på hva man er vant til/foretrekker).

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Står på veiledningen til linsene mine at linsene skal på først, så sminken, og om kvelden skal linsene ut før man fjerner sminken.

Det er rett og slett for at man ikke skal få så mye dritt på linsene når man setter dem inn og før man tar dem ut.

Skrevet

Jeg har noen ganger glemt å ta på linsene først (har bare -1,25) og måtte ta de på etter sminke. Kommer det et rusk på øyet da, så må jeg sminke meg på nytt for å si det sånn. Så skjer ikke så ofte lenger det, nei... :)

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Da var det sånn som jeg tenkte da :)

Har -1,25 og -1,50 så jeg klarer å sminke meg uten linser, men det er jo lurest å sminke seg etterpå slik at man slipper f.eks maskaradryss som det var noen som nevnte.

Skrevet

Samme her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...