Dru Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Hva i all verden skal jeg bruke den til? Den lukter så intenst godt at jeg bare har lyst til å spise det, men det funker nok heller dårlig...
Arkana Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Personlig synes jeg alt over 80% er rimelig uspiselig som kos (selv om det lukter godt), men det er derimot perfekt for kaker og desserter hvor du pga sukkeret i oppskriften maskerer den bitre smaken. Og det høye kakaoinnholder gir en fyldigere sjokoladesmak enn "vanlig" sjokolade.
ashera Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Derfor syns jeg du skal lage Arkanas brownies, eller en sjokolademousse...
Arkana Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Derfor syns jeg du skal lage Arkanas brownies, eller en sjokolademousse... ←
Dru Skrevet 27. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2007 Oi, denne hadde jeg glemt. Jeg brukte det i brownies, men det ble ikke helt vellykket. Så jeg lagde heller skikkelig mørk kakao med både kakaopulver og denne her. Det ble veldig godt. Jeg fikk den i julegave i fjor, og den ble kjøpt på Hotel Chocolat som ligger i London om jeg ikke tar helt feil. Ser ut som det ikke er noe problem å bestille via nett heller.
Dru Skrevet 27. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2007 Det er denne her jeg fikk. Nå står det ikke hvor mye som er i den pakken der, men jeg regner med at det er mindre enn 100 gram.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 Jeg pleier å kjøpe 99% sjokolade fra Lindt når jeg er i Tyskland. Det er veldig tynne sjokoladeplater. Jeg elsker å spise den slik som den er. En rute eller to til en god kopp kaffe.
Gjest nextlife Skrevet 28. november 2007 #11 Skrevet 28. november 2007 Hadde jeg eid denne sjokoladen ville jeg nok slått til med sjokoladefondant. Mmmmmm
*Pepperkake* Skrevet 28. november 2007 #12 Skrevet 28. november 2007 ikke mindre en syv brukere er her inne og sikler nå (inkl meg selv )
Latee Skrevet 28. november 2007 #13 Skrevet 28. november 2007 Mmm nam nam.. jeg hadde spist den som den er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå