Nurken Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Spør mye spm her for tiden, men lurer på en del... Kjennes det rart ut å ha sex etter at graviditeten er i gang? Altså..kan det gjøre litt vondt eller kjennes annerledes ut??
MarianneHR Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Her blir det litt annerledes sex en før jeg ble gravid, pga min ikke altfor gode form om dagen. Men det er ikke vondt. Mange kan blø litt etter sex pga mange små blodårer som dannes. Men det er ikke farlig.
Mrs N Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Kjennes ikke rart ut, men det er jo klart at det blir annerledes når man begynner å føle seg som en hvalross og magen er i veien hele tiden
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Nei, sexen kjennes ikke annerledels ut.
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 men det er jo klart at det blir annerledes når man begynner å føle seg som en hvalross og magen er i veien hele tiden ← Det kan jeg skrive under på! Hilsen Xavia, 39 + 4 uker på vei (eller hvalross om du vil )
Gjest *Tara* Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 Jeg for min del hadde min beste sex noensinne når jeg var gravid ... og det vet jeg at mange andre også har ...
Gjest *Just-Me* Skrevet 13. januar 2007 #8 Skrevet 13. januar 2007 NEI, sexen var ikke vond eller anderledes under svangerskapet. Det eneste er det at magen kan bli i veien...
Scorpina Skrevet 13. januar 2007 #9 Skrevet 13. januar 2007 Tja, i veien og veien fru blom...doggy-style funker heelt okey også
Lillepusen Skrevet 13. januar 2007 #10 Skrevet 13. januar 2007 Jeg fikk mistanker om at jeg var gravid fordi det plutselig var litt ubehagelig å ha sex rett før ikm... Jeg fikk vondt hvis han var for langt inn i meg (noe jeg ikke syntes gjorde noe før, kremt.), og jeg følte rett og slett at det var litt anderledes. Men etterhvert har sexen nesten blitt bedre enn før... Jeg er mye mer følsom der nede. Men nå begynner jeg å kjenne at det er litt ubehagelig med noen stillinger.
Gjest Allinara Skrevet 14. januar 2007 #11 Skrevet 14. januar 2007 Tror sex-lysten min økte jeg Er det egentlig helt vanlig?har hørt flere si det nemlig.
smile Skrevet 14. januar 2007 #12 Skrevet 14. januar 2007 Jeg hadde litt mer vondt i enkelte stillinger de første ukene (fram til uke 12 kanskje). Etter det har det ikke vært noe vondt og det har egentlig blitt bare bedre og bedre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå