Mea Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 hei!!! Jeg har noen semska støvletter som jeg har greid å "ødelegge". Vært på by'n med de.. De ser rett og slett ikke ut!! Og man skal jo helst ikke vaske semska ting da...Noen som har råd om hvordan jeg skal vaske de?? på best mulig måte lissom... håper på svar Mea
Amadea Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Hos velassorterte skobutikker får du kjöpt et slags skum som man kan rense semska skinn med. Det finnes også et "viskelaer" som tar de vaerste flekkene. Lykke til!
Mea Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2007 takk takk!!!Jeg har prøvd sånn viskelær greie, men funka dårlig gitt!!! Huff...også jeg som er så gla i de støvlettene..jaja, jeg får prøve sånn skum!!!! takk
Gjest Deception Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Jeg synes en lett fuktig klut, sammen med en børste av den typen beregnet for semsket skinn, funker bra. Først tørker du bort flekker med kluten, og lar støvlettene tørke. Deretter går du over med børsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå