Frk Midnattsol Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Huff, nå har jeg fått en ny sang "på hjernen", og har jo selvfølgelig bare strofer, så begynner snart å bli letttere forstyrret her..... Det er altså sangen som brukes i den her Kiwi reklamen med han fyren som får hele bilen "shinet" mens han er inne å handler Er det noen som kan hjelpe med den tro????
Frk Midnattsol Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. januar 2007 Hmmm, er det virkelig ingen som kan hjelpe her? Hørte litt på den i dag, og fikk med meg litt av teksten, så kanskje det kan hjelpe litt her..... En strofe er slik: "driving down this roads.... " og så var det noe med ".....tears in my eyes" Kjenner at jeg virkelig begynner å bli fortvilet her jeg sitter
*Emma* Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Jeg søkte på google med de to setningene...og fant denne....det liker vel litt på det du sier men jeg vet ikke om det er den?! http://www.lyricsdir.com/john-denver-take-...ads-lyrics.html Kan du noe av teksten finner man det meste ved å søke påd e ordene + lyrics. Feks: driving down this road + lyrics
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå