Sympatia Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Dagbladet artikkel Ble så irritert jeg no når jeg leste dette. Her har ikke Dagbladets Torstein Brattset Drabløs sjekka bagrunnstoff om Paula Abdul før han skrev artikkelen. Hva feiler det Paula Abdul spør han, jo, det som er et at hun har en sykdom, og det er hele grunnen til at hun ikke er en artist lenger. Jeg husker ikke farten no hva det var sjukdommen, men hun har en sjukdom som gjør at hun oppfører seg utenom det vanlig. Jeg blir så irritert når elendige journalister legger ut ting utn å sjekke bakgrunnen.
Gjest Zevon Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 (endret) Dagbladet artikkel Ble så irritert jeg no når jeg leste dette. Her har ikke Dagbladets Torstein Brattset Drabløs sjekka bagrunnstoff om Paula Abdul før han skrev artikkelen. Hva feiler det Paula Abdul spør han, jo, det som er et at hun har en sykdom, og det er hele grunnen til at hun ikke er en artist lenger. Jeg husker ikke farten no hva det var sjukdommen, men hun har en sjukdom som gjør at hun oppfører seg utenom det vanlig. Jeg blir så irritert når elendige journalister legger ut ting utn å sjekke bakgrunnen. ← Nå er det du som er på jordet. Et kjapt google-søk fortalte meg at hun har RSD, og ingen steder står det at denne sykdommen får deg til å oppføre deg som en rusa kamel på live tv. Endret 12. januar 2007 av Pheps
Gjest Gjesta Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Nå er det du som er på jordet. Et kjapt google-søk fortalte meg at hun har RSD, og ingen steder står det at denne sykdommen får deg til å oppføre deg som en rusa kamel på live tv. ← Ifølge linken gir denne lidelsen intense smerter så kanskje hun går på sterke smertestillende medisiner? Syns egentlig hun virket full
Hu i Svingen Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Hvem gidder vel å bry seg om Paula Abduls bakgrunn? :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Hvem gidder vel å bry seg om Paula Abduls bakgrunn? :klø: ← Jeg syns det er et veldig interessant tema
Sympatia Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2007 (endret) Nå er det du som er på jordet. Et kjapt google-søk fortalte meg at hun har RSD, og ingen steder står det at denne sykdommen får deg til å oppføre deg som en rusa kamel på live tv. ← Men jeg så et E tv program nylig der Paula Abdul hadde fått reaksjoner på rar oppførsel (det var før hun gikk ut om sjukdommen) og da forklarte hun i et intervju at det skyldtes sykdommen,ikke vet jeg om det var sykdommen eller om det var de sterke smertestillende som hun skyldte på. Uansett av erfaring med sterke smertestillende vet jeg at de kan gjøre deg sløv,litt snøvlete.... Endret 13. januar 2007 av Sympatia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå