Gå til innhold

hva kostet din kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken kjole har du kjøpt og hvor mye kostet den?

kjøpte du på nett eller i butikk?

legg ved bilde:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte min brudekjole på salg til 8900 kr. kostet før 14 000 tror jeg. kjolen er fra Demetrios. har desverre ikke bilde.

Skrevet

Jeg betalte 9800 fo min.. Den er nydelig, har ikke bilde!

Skrevet (endret)

Jeg betaler 1 500,- for min. Skal kjøpe den fra ei venninne som kjøpte den til ei venninne av seg, som ikke blei å gifte seg likevel. Den er kjøpt i USA, og er enkel med litt slep og stropper.

Har dessverre ikke bilde:)

Endret av lottabrud
Skrevet

Kjolen kostet 7000 på Kristins brudesalong i Lillestrøm. Da var den satt ned fra 15 000, så jeg er veldig fornøyd. Har dessverre ikke bilde av den...! Men den er fantastisk (selvfølgelig) :)

Skrevet
min kostet 4500 kr. Den fant jeg på Finn.no. Den hadde vært brukt 1 gang.Kjøpte den faktisk usett og uprøvd. Men heldigvis ble jeg kjempe fornøyd. Den heter pronovias uribe.... Er hvitere i virkeligheten enn på dette bildet da:

Bilde av kjolen

Lignet veldig på min...:)

Skrevet (endret)

Min kjole kostet 8900kr, den var fra Eurobride.

Har ikke noe bilde av den på pcen nå, og finner den ikke på nettet siden det er en 2005-modell.

Den var selvfølgelig kjempelekker ;)

Kjøpte den forresten i butikk, den var nyinnkommet da jeg kjøpte den.

edit: glemte å skrive hvor jeg kjøpte den.

Endret av Lassie
Skrevet

Jeg betalte 5900 for en helt ny eurobridekjole på salg. Den kostet vel egentlig 15000, men hadde aldri tatt meg råd til å kjøpe den til fullpris. Finner ikke bilde av den på nett da de bare har årets kolleksjon liggende på nettsidene.

Skrevet

11400,- betalte jeg for min...

Pronovias Ideal heter den. Tidligere omtalt, og vist bilde av den her inne.

Skrevet

Min kjole heter Maggie Sottero Davina (ikke Davina Marie)

Den kostet 10.900kr og er kjøpt fra salong, der den hadde vært brukt til utleie tidligere.

Kjolen er fra 2003/2004 men er fra MS sin Couture kolleksjon og var derfor såpass dyr selvom den er gammel og var brukt.

Ny kostet kjolen 18.900 men hun i butikken sa at hun ikke trodde hun kunne få tak i den ny mere....

Skrevet

15900,- kostet min :sjenert:

Kjøpte den på Atelier V i Bergen, den heter Passion. Helt enkel stroppeløs kjole med stort skjørt, helt uten pynt, bare silkestoffet og snittet som "gjør" kjolen...

Skrevet
min kostet 4500 kr. Den fant jeg på Finn.no. Den hadde vært brukt 1 gang.Kjøpte den faktisk usett og uprøvd. Men heldigvis ble jeg kjempe fornøyd. Den heter pronovias uribe.... Er hvitere i virkeligheten enn på dette bildet da:

Bilde av kjolen

Kjempeflott kjole!

Skrevet

hvor mye kan jeg beregne og bruke på maggie sottero, yvette, 2007 modell i salong?

har dessverre ikke funnet noen annonser på internett enda..gi gjerne beskjed om dere ser det!

Skrevet

Her er min kjole som jeg bestilte på nett fra Danmark:

http://www.lilly.dk/kollektion.php?etype=1...id=319&vid=3492

Prisene står på siden, men jeg betalte en del mindre fordi jeg bestilte da det var på salg. Bestilte også sko, og alt passet perfekt og var myyye finere i virkeligheten enn på bildene (bare SE på den ryggen på kjolen!)! For alt sammen (inkl frakt og toll) betalte jeg vel ca 5000 kr. Er superfornøyd :)

Egentlig skulle jeg bruke min mors vakre 40 år gamle brudekjole, men måtte gi opp det prosjektet da jeg la på meg et par kg (den var så knapp over bysten/brystet i utganspunktet, så selv om jeg bare veier 53 kg og er 175 cm høy, så ga mamma opp å klare å tilpasse den...). Er litt lei meg for det, men glad for at jeg fant en kjole som jeg vet jeg kommer til å føle meg vakker i og trives i.

Skrevet

Jeg betalte 6700kr. Fikk fjorårets modell på salg. Veldig fornøyd med prisen, siden den kostet ca 11000 ny.

Kjolen heter Niza, og er av Rembo Styling

Kjolen min :)

Skrevet

Me - tror vanlig pris på MS kjoler (ny pris i salong) ligger rundt 12.000 (Hvis den ikke er noe utenom det vanlige med den sånn som det tydligvis var med min.....sukk.)

Skrevet

Jeg har kjøpt en San Patrick kjole brukt på Finn.no, betalte kr. 6000,- for den.

Skrevet

Hei, min kjole kostet 6100 Er veldig fornøyd med den :) . Kjøpte på Agape butikken har dessverre ingen bilder av den på datan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...