maria81mod Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 noen osm vet om noen steder der de selger brudekjoler over netthandel? noen med erfaringer? tar imot alle råd som jeg kan få takk på forhånd
Gjest Minimi Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 (endret) qxl.no Ingen erfaring med brudekjoler, men har kjøpt andre ting på qxl, har ikke vært noe problem (har ikke kjøpt noe for over 1000kr) Edit: Så nå at jeg leste litt fort, trudde du mente nett-auksjon... Endret 23. januar 2007 av Minimi
*Emma* Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 www.lisenett.no www.divakjoler.no ...er de to jeg kommer på i farta....
naley Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 finn.no syns jeg var bra, men jeg fant en i område jeg fikk prøve den. din brudekjole og lisenett virker veldig bra
kinemor Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Jeg vet om noen jenter som er i oppstartsfasen med nettbutikk. De kaller sef brudegalskap (hehe). De har også en del kjoler, så man kan prøve dem, så slipper man forhastede slutninger. De har rimlige kjoler, alt av tilbehør, og kjempe herlige jenter, knallbra service! Syns jeg hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå