Arwen Skrevet 14. februar 2003 #1 Skrevet 14. februar 2003 Hva synes dere om dette? Jeg synes det var å gå litt for langt.
Gjest Missuganda Skrevet 14. februar 2003 #2 Skrevet 14. februar 2003 Vel, de fleste i Norge skjønner ikke OJ humor. Han bruker for det meste ironi og satire. Den humoren liker jeg. Du må ha i minne at Oj er en gammel kommunist / sosialist - han er veldig rød, for å si det slik... Thomas og Anne Kat. humor går ut på å drite ut ansiktet til andre - det er en barnslig og umoden humor spør du meg. :-?
Arwen Skrevet 14. februar 2003 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2003 Jeg forstår veldig godt OJ sin humor og liker den stort sett godt. Syntes bare dette var å ta det litt langt..
Gjest Missuganda Skrevet 14. februar 2003 #4 Skrevet 14. februar 2003 Joda, flaggbrenningen kunne nok vært unngått. Men jeg tror han gjør dette for å skape mye blest, få folk til å våkne.....osv...
Leo Skrevet 14. februar 2003 #5 Skrevet 14. februar 2003 Humor eller ikke, jeg synes det er en relativt alvorlig sak å brenne et annet lands flagg offentlig. Så vidt jeg husker er de lovgivende myndigheter av samme oppfatning...
Gjest Missuganda Skrevet 14. februar 2003 #6 Skrevet 14. februar 2003 Ifølge straffelovens paragraf 95, 1. ledd er det straffbart å håne andre lands flagg. Tja, kanskje han får litt refs for dette :blunke:
MarianneE Skrevet 14. februar 2003 #7 Skrevet 14. februar 2003 Det var jo et uhell, da! Når han hadde "slutt-apellen" sin FOR USA, så hadde han nok ikke plutselig satt fyr på det! Så vidt jeg vet stod det et lys i nærheten, og shit happens. Forøvrig skulle jeg gjerne satt fyr på det flagget sjøl...........
tuji Skrevet 14. februar 2003 #8 Skrevet 14. februar 2003 Et uhell?! Alle kunne jo se at flagget ble ført ned mot lyset! Men jeg reagerte faktisk ikke på at han fyrte på flagget, bortsett fra at jeg syntes det var forutsigbart og teit.
Gjest Missuganda Skrevet 14. februar 2003 #9 Skrevet 14. februar 2003 Et uhell?! Alle kunne jo se at flagget ble ført ned mot lyset! Hallo det er jo ikke meningen at du skal si det da. Lat som du ikke så det.
Tusenfryd Skrevet 14. februar 2003 #10 Skrevet 14. februar 2003 Brant han USAs flagg i går? Jeg så ikke på jeg - det er ikke vanskelig å finne bedre ting å ta seg til... men det var da virkelig å gå for langt... nei, kanskje man ikke ser humoren hans - men det er da i så fall ikke noe nytt, og er poenget med programmet at han skal gjøre hva han vil, eller at han skal lage et tv-program folk vil se på? Nuvel - jeg så det som sagt ikke, men sjokkert over hans gjøren og laden blir jeg ikke lenger...
Silfen Skrevet 14. februar 2003 #11 Skrevet 14. februar 2003 La han brenne flagget om han vil USA gjør mye verre enn å brenne flagg.
Tusenfryd Skrevet 14. februar 2003 #12 Skrevet 14. februar 2003 La han brenne flagget om han vil USA gjør mye verre enn å brenne flagg. Her kan vi vel være så rause at vi skiller på det en gal statsleder gjør, og følelsene til folket han er leder for...?
Babyface Skrevet 14. februar 2003 #13 Skrevet 14. februar 2003 Det var jo et uhell, da! Når han hadde "slutt-apellen" sin FOR USA, så hadde han nok ikke plutselig satt fyr på det! Så vidt jeg vet stod det et lys i nærheten, og shit happens. Eh... litt naiv, du?
Gjest Miss fishy Skrevet 14. februar 2003 #14 Skrevet 14. februar 2003 Skulle ikke forundre meg om vi nå fikk en kraftig og lang debatt i Norge om hvorvidt det var galt av Otto å brenne flagget. Faktisk spår jeg at langt flere kommer til å engasjere seg i dette, enn i en mulig krig i Irak.... Da tror jeg Otto i så fall gråter på kammerset...
tuji Skrevet 14. februar 2003 #15 Skrevet 14. februar 2003 Marianne, han hadde ikke en apell FOR USA, men MOT. Hele greia var ironisk, og det understreket han ved å tenne på flagget til slutt.
tuji Skrevet 14. februar 2003 #16 Skrevet 14. februar 2003 Forresten...stoff antenner ikke så lett, men det kan jo hende noen hadde mistet litt bensin på det på forhånd. Hva vet vel vi?
Linemor Skrevet 14. februar 2003 #17 Skrevet 14. februar 2003 jeg hørte pånyhetene i dag, at det ikke var meningen av flagget skulle brenne. Oj sin humor er helt greit, han kan kødde med mye og det er gøy. men flaggbrenning er aldri humor. vi hadde ikke synes at det var fint hvis noen i et tv program i sverige hadde brent det norske flagget. så jeg håper det er riktig at det med flaggbrenningen ikke var meningen.
Arwen Skrevet 14. februar 2003 Forfatter #18 Skrevet 14. februar 2003 Det var faktisk meningen at flagget skulle brenne, TV2 ledelsen hadde godkjent dette før programmet.
Gjest Missuganda Skrevet 14. februar 2003 #19 Skrevet 14. februar 2003 Det var faktisk meningen at flagget skulle brenne' date=' TV2 ledelsen hadde godkjent dette før programmet.[/quote'] Selvfølgelig var det meningen. :blunke:
Arwen Skrevet 14. februar 2003 Forfatter #20 Skrevet 14. februar 2003 Det var en komentar til Linemor sitt innlegg: jeg hørte pånyhetene i dag, at det ikke var meningen av flagget skulle brenne. Oj sin humor er helt greit, han kan kødde med mye og det er gøy. men flaggbrenning er aldri humor. vi hadde ikke synes at det var fint hvis noen i et tv program i sverige hadde brent det norske flagget. så jeg håper det er riktig at det med flaggbrenningen ikke var meningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå