Gå til innhold

gifteringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om noen steder på nettet der de selger gifteringer? har sett på endel men har ikke funnet den rett enda. noen med erfaringer om det om kjøp på nettet? syntes det er mer utvalg på nettet enn i butikkene så derfor har vi bestemt oss for og kjøpe på internett. håper noen kan hjelpe oss

takk for all hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kjøpte vi våre ringer.

Vi er kjempefornøyde, utrolig bra service (aldri vært borti maken service, ganske annet enn i Norge). Da jeg snakket med noen på en gullsmed i Norge om at vi hadde bestilt ringer fra Nederland, så sa de at Nederland er kjent for å meget bra kvalitet på gullsmykkene sine :)

Vi betalte såvidt over 3000kr for et par ringer, da er de både i hvitt og gult gull, og min er med en 0,05ct diamant i. Portoen var også inkludert i den prisen. Utrolig billig!

Og ringene våre ser like fine ut nå, ett halvt år etter. Selvfølgelig ser man at vi har brukt de, ringer man går med hele tiden slites jo, men de ser mye bedre ut enn alle andre gullringer jeg har eid før.

Anbefaler sterkt Italo Design!

Pluss: Man får ringer som ikke alle andre norske har ;)

Skrevet
Her kjøpte vi våre ringer.

Vi er kjempefornøyde, utrolig bra service (aldri vært borti maken service, ganske annet enn i Norge). Da jeg snakket med noen på en gullsmed i Norge om at vi hadde bestilt ringer fra Nederland, så sa de at Nederland er kjent for å meget bra kvalitet på gullsmykkene sine :)

Vi betalte såvidt over 3000kr for et par ringer, da er de både i hvitt og gult gull, og min er med en 0,05ct diamant i. Portoen var også inkludert i den prisen. Utrolig billig!

Og ringene våre ser like fine ut nå, ett halvt år etter. Selvfølgelig ser man at vi har brukt de, ringer man går med hele tiden slites jo, men de ser mye bedre ut enn alle andre gullringer jeg har eid før.

Anbefaler sterkt Italo Design!

Pluss: Man får ringer som ikke alle andre norske har ;)

nå har også vi funnet ringene våre http://www.italodesign.nl/trouwringen/fattoamano/ syntes de var kjempefine hva syntes dere?

• 5 måneder senere...
Gjest Ninanina
Skrevet
nå har også vi funnet ringene våre http://www.italodesign.nl/trouwringen/fattoamano/ syntes de var kjempefine hva syntes dere?

Kjempe fine!! Vi og vurderte de ringene, men endte på et annet par fra samme leverandør:)

Fantastisk sørvis der! Vi venter spent på å få ringene nå:)

Gjest Gjest
Skrevet

www.bluenile.com

www.weddingband.com

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville valgt helt vanlige smale, glatte, tradisjonelle ringer i gull. De er tidløse, varer evig og er behagelige å ha på. Det er viktig når de skal brukes hver dag resten av livet.

Skrevet
Okei kanskje dumt spørsmål men... siden er jo på nederlandsk... hvordan finner dere frem?? Ringer dere, mailer eller finner dere frem på nettet?? Og hvordan finner dere riktig størrelse?? Til slutt hvor lang leveringstid er det??

Masse spørsmnål her altså:)

Det stusset jeg også på. Men du kan trylle på den rosa knappen "Onze collectie" under bildet av ringene. Så kan du trykke på f.eks. "Dolce Monento" eller en av de andre kolleksjonene. Så er det bare å bla seg ghennom ringene med "Verder" for å komme fremover og "terug" for å komme tilbake.

Har ikke sett siden før nå i dag så hvordan man gjør det med bestilling osv. vet jeg ikke.

Skrevet

Virker som mye av det samme som den danske siden, bare bedre: www.lykkeringene.no :) Vi har forlovelsesringer nå, men vil ha nye gifteringer derfra når vi gifter oss:)

Skrevet

Jada gjest, vi har skjønt at du vil ha glatte gullringer :)

En annen side for oss som liker de litt annerledes er Nittedal Gullsmie

Vi har bestilt ringene derfra.

Skrevet
Okei kanskje dumt spørsmål men... siden er jo på nederlandsk... hvordan finner dere frem?? Ringer dere, mailer eller finner dere frem på nettet?? Og hvordan finner dere riktig størrelse?? Til slutt hvor lang leveringstid er det??

Masse spørsmnål her altså:)

Det er lett å finne frem til de forskjellige ringene man kan velge mellom. Når du kommer inn på siden trykker du på der det står "onze collectie trouwringen". Så velger du f.eks. der det står "dolce momento". Blar deg framover med "verder" og bakover med "terug." (Vi har DM 7, men med diamant i min)

Når dere har funnet de ringene dere vil ha, noterer du deg nummeret på dem.

Så klikker du på der det står ""contactinformatie" og sender en mail på engelsk til [email protected]

Det er fantastisk service der og de forstår engelsk, så det er bare å hive seg i det.

Ang. riktig størrelse, så går du til en gullsmed og måler ringefingeren. Si ifra at du vil ha den internasjonale størrelsen. Så sender du mail til de på Italo Design om dette og hva som skal stå i ringene, også betaler du via paypal.

Fra vi bestilte og til vi hadde ringene i postkassa tok det max 1mnd. Husker ikke nøyaktig, men jeg tror Ingrid på Italo Design sa at vi skulle bestille i god til i tilfelle det skulle oppstå noe. Vi bestilte i januar, til tross for bryllup først i juli. Men tror vi hadde ringene i slutten av februar eller noe sånt, jeg.

Husk på at når du skal måle ringstr er det ikke lurt å spise potetgull eller annet med mye salt dagen før eller samme dagen, for da hovner fingrene opp ;)

Da jeg målte størrelsen hos gullsmed her og sa at vi skulle bestille ringer fra Nederland, så sa gullsmeden at da fikk vi iallfall garantert ringer av gos kvalitet, for i Nederland er de visst veldig dyktige på dette med gull. Så selv om prisen er veldig lav i forhold til her hjemme, så trenger du ikke bekymre deg for at det skal være noe skvip dere får.

Jeg anbefaler Italo Design til alle som snakker om gifteringer, jeg. Det er billigere, annerledes enn det "alle andre har" og servicen der er så bra at den i seg selv kunne overbevist meg selv om prisene hadde vært doblet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...