Meaty Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Hvorfor er det sånn at mange menn ler når de ser en mann med parykk....for så i neste sekund å sikle over ei dame med silikonpupper??
Boyah Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Jeg vil tippe det er fordi en mann med parykk faktisk er ganske teit ut.. mens silikonpupper faktisk kan se ganske bra ut Jeg tror ikke du er så opplyst når det kommer til mannlig tankegang gitt..
Meaty Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2007 Jeg tror ikke du er så opplyst når det kommer til mannlig tankegang gitt.. ← Vel det har du helt rett i, selv om jeg ikke er enig i påstanden din om at falskt hår ser teit ut mens falske pupper ikke gjør det Hvis man kan se at noe ikke er ekte da er det ikke bra spør du meg. Men så er det vel sånn at vi kvinnfolk ikke er skapt for at vi skal skjønne oss på slikt? Hvis vi var så veldig smarte ville vi vel vært lesbiske alle sammen tenker jeg.
Boyah Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Altså, alt for store pupper er ikke fint, men det er noen jenter som faktisk føler seg mye bedre etter de har tatt en operasjon. Selvtillitten øker, og de føler seg rett og slett bedre. Jeg har ingenting i mot små pupper.. den eneste preferansen jeg har til pupper er at de må stå i stil med kroppen de sitter på.. og siden jeg liker slanke jenter, betyr jo det da at de ikke vil ha så fryktelig store pupper.. Parykk derimot, eller tupè.. det blir litt for teit, hvertfall om du faktisk kan se at det er en parykk! Til og med du må være enig med meg i det her! Da er det bedre å bare barbere hode og være tøff skallamann! Evt bruke en caps
Meaty Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2007 Parykk derimot, eller tupè.. det blir litt for teit, hvertfall om du faktisk kan se at det er en parykk! Til og med du må være enig med meg i det her! Da er det bedre å bare barbere hode og være tøff skallamann! Evt bruke en caps ← Enig i dette, men: Hvis du ikke kan se at noen har parykk/ tupe da tror du jo at de har ekte hår...og da er jo problemstillingen borte! Det samme gjelder silikonbryster. Men enkelte menn snakker om hvor teit og patetisk det ser ut når noen bruker parykk ("hvem tror han at han lurer 'a?") For deretter å snakke om hvor deilig Pamela er. Selv ikke den minst intelligente mann vil vel påstå at hun er en naturlig skjønnhet? Men du er jo mann så du vil jo ikke skjønne hva jeg mener, noe som bekrefter min teori. Hjelp meg da, jenter
Yme Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 (endret) Enig i dette, men: Hvis du ikke kan se at noen har parykk/ tupe da tror du jo at de har ekte hår...og da er jo problemstillingen borte! Det samme gjelder silikonbryster. Men enkelte menn snakker om hvor teit og patetisk det ser ut når noen bruker parykk ("hvem tror han at han lurer 'a?") For deretter å snakke om hvor deilig Pamela er. Selv ikke den minst intelligente mann vil vel påstå at hun er en naturlig skjønnhet? Men du er jo mann så du vil jo ikke skjønne hva jeg mener, noe som bekrefter min teori. Hjelp meg da, jenter ← Så lenge dama er pen, så spiller det jo ikkeno rolle om det er ekte eller ikke. Er det pent, så er det pent. Om du ser en pupp, som helt tydelig er en silikonpupp, så er ikke det veldig fint. Jeg tror ikke problemet er hva vi menn syns, men heller hva du tror vi syns Som du sier. En bra parykk, ser man ikke, fordi den er bra! Når man sier "haha, se han har parykk... så teit!" så er det fordi det er en dårlig parykk, å fyrn heller burde skalle seg helt, eller tegne hår med sprittusj, fordi det faktisk hadde sett bedre ut. En bra/fin silikonpupp ser man ikke (om dama ikke ligger). Den ser fin ut, fordi den ser ut som en pen og ekte pupp. Det fins selvfølgelig folk som syns en pupp automatisik er fin, bare fordi den er lagd av silikon, men det er ikke normalt. PS. Hvor er logikken i å sammenligne parykker og silikonpupper? Hårveksten på en mann, og puppestellet på en dame? Jaja Endret 12. januar 2007 av Yme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå