Gjest Maksprell Skrevet 12. januar 2007 #1 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg tror det altså..Eller,jeg håper noen der ute kan si at det er bare jeg som er tullete i hodet. Traff en fyr på byen,veklsa nummer,vi dro på cafe en dag og det var ganske koslig. Han tilbydde seg til å kjøre meg hjem og jeg takket ja. Senere på kvelden fikk jeg en sms fra han om at han syntes det var en hyggelig kveld og at "we should do it again sometime...;-) Først ble jeg glad så veldig mistenksom...Og nå kommer det som forhåpentligvis får dere alle til å tenke at jeg er skikkelig paranoid.. Jeg tenkte nemlig på den Friends episoden hvor Chandler går ut med sjefen til Rachel og så sier han We should do it again sometime! Men så mener han det så absolutt ikke og hele episoden bygger på en måte på de ordene der da..... Jeg er paranoid ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 12. januar 2007 #2 Del Skrevet 12. januar 2007 Du er paranoid. "Vi snakkes/sees seinere/igjen" er ofte en automatisk respons i RL-kommunikasjon, men hvis man uoppfordret meddeler noe slikt i en sms ligger det fort litt mer mening bak. Iallfall i øyeblikket det tastes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 20. januar 2007 #3 Del Skrevet 20. januar 2007 Haha!! Superparanoid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 1 Skrevet 20. januar 2007 #4 Del Skrevet 20. januar 2007 Du er paranoid. ← Synes jeg ikke hun er...i vår ironiske tidsalder der alt skal være så overkult og overfladisk er det aldri godt å vite hva folk egentlig mener og legger i uttrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maksprell Skrevet 20. januar 2007 #5 Del Skrevet 20. januar 2007 Haha!! Superparanoid!! ← Første gang jeg har blitt så glad for å få høre akkurat det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 23. januar 2007 #6 Del Skrevet 23. januar 2007 Synes jeg ikke hun er...i vår ironiske tidsalder der alt skal være så overkult og overfladisk er det aldri godt å vite hva folk egentlig mener og legger i uttrykk. ← Tror du en melding alla: "Dette bør vi gjøre en gang til" er ironisk, så er du paranoid. Setter du i gang med å tolke bruk av tegnsetting - fravær eller tilstedeværelse av utropstegn, hvorfor dette antallet punktum? Hvorfor ingen smiley? Hvorfor denne smilyen? - så er du typisk jente-paranoid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 1 Skrevet 23. januar 2007 #7 Del Skrevet 23. januar 2007 Tror du en melding alla: "Dette bør vi gjøre en gang til" er ironisk, så er du paranoid. Setter du i gang med å tolke bruk av tegnsetting - fravær eller tilstedeværelse av utropstegn, hvorfor dette antallet punktum? Hvorfor ingen smiley? Hvorfor denne smilyen? - så er du typisk jente-paranoid. ← Ja, men da får mannen forstå det og sørge for at hun ikke misforstår, for eksempel ved å ringe på hjemme hos henne og invitere henne ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 23. januar 2007 #8 Del Skrevet 23. januar 2007 Ja, men da får mannen forstå det og sørge for at hun ikke misforstår, for eksempel ved å ringe på hjemme hos henne og invitere henne ut. ← Hvis da det ikke er snakk om en ironisk "ringe på og date"-greie, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 1 Skrevet 23. januar 2007 #9 Del Skrevet 23. januar 2007 Hvis da det ikke er snakk om en ironisk "ringe på og date"-greie, da. ← Det går jo ikke an da...så paranoid kan selv ikke en jente være, når mannen står på døren og alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 23. januar 2007 #10 Del Skrevet 23. januar 2007 Hvis da det ikke er snakk om en ironisk "ringe på og date"-greie, da. ← Fins sikkert dei som hadde tolka det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silketråden Skrevet 25. januar 2007 #11 Del Skrevet 25. januar 2007 Vent og se om han tar mer kontakt om et par dager, eller ta kontakt selv.. Møt han igjen og se hva som skjer, har dere det like koselig osv... Det er ikke verre enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maksprell Skrevet 25. januar 2007 #12 Del Skrevet 25. januar 2007 Vent og se om han tar mer kontakt om et par dager, eller ta kontakt selv.. Møt han igjen og se hva som skjer, har dere det like koselig osv... Det er ikke verre enn det ← Joda,han tok kontakt..og joda,jeg brant meg igjen jeg..Lei av meg selv og lei av menn og nå skal jeg dra ut ett par ledninger i huet mitt slik at enkelte ting kortslutter helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nynaeve Skrevet 26. januar 2007 #13 Del Skrevet 26. januar 2007 brant deg igjen..Hva mener du ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maksprell Skrevet 26. januar 2007 #14 Del Skrevet 26. januar 2007 brant deg igjen..Hva mener du ? ← Virker som om det er veldig mange som er ute etter kun en ting for tida (ja,det hørtes sikkert litt pertentlig ut). Jeg kunne godt tenkt meg å bli kjent med mennesket jeg da men. Mulig jeg er for gammeldags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CroMag. Skrevet 26. januar 2007 #15 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg kom litt sent inn inn denne ser jeg... men jeg vil bare bidra med betraktningen at gutter&menn nok ikke er så bevisste på hva vi skriver i våre sms'er som jeg tror jenter&kvinner er. Vi er nok mer "effektive" både på hvor mye vi skriver og hvor mye budskap og dobbeltbudskap vi legger inn. Stort sett er det vel ingen vits i å tolke det for inngående, ta det relativt bokstavelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nynaeve Skrevet 27. januar 2007 #16 Del Skrevet 27. januar 2007 så fant du ut han ikke var noe for deg, men at han mente det han sa på sms'en. Bedre lykke neste gang, ikke gi opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå