Gå til innhold

Fotograf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva dere skal gjøre under den profesjonelle fotograferingen...? Tar dere med forloverne deres på noen av de bildene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det skal vi... Noen bilder med alle 4 på, noen bilder med brud & forlover og noen med brudgom og forlover ;)

Skrevet

Forloveden min var vant med å ha med forlovere, men ikke jeg. Vi har blitt enige om å kun være oss to under den profosjonelle fotograferingen og heller ta bilder sammens med forloverene våre under familiefotograferingen som vi skal ha etter middagen.

kath

Skrevet

Jeg synes det er selvsagt at forloverne er med på noen bilder hos fotografen ja...

Skrevet

Vi er litt usikker på hvordan vi skal gjøre dette. Vi tenkte å ha fotograf under vielsen (hvis det er tillatt), og så ta familiebilder og bilder med forlovere rett etter vielsen. Så sende dem avgårde for å ta bilder bare oss to, og kjøre den fine bilen sammen. Litt tenkte jeg også på at om forloverne våre blir med på hele fotograferingen, og dermed med i bilen, så blir kjærestene deres litt ensomme, ettersom de ikke kjenner noen andre.

Men skal helt klart ha bilder av oss sammen!

Skrevet

Tror det er ganske vanlig å ha med forloverene.

Skrevet

Vi tok ett bilde med alle fire (altså brudepar + forlovere). Ellers var forloverne med på fotoseansen, og hadde i oppgave å rette på hår ol. etter anvisning fra fotografen.

Skrevet

Jeg var også med til fotografen da jeg var forlover. Forloverne var vel ikke med på så mange bilder,men vi hjalp til med å rette på kjole, hår osv..

Skrevet

Vi hadde med oss begge forloverne + en brudepike til fotografen. har vel tilsammen 4 bilder med de på.

Skrevet

Vi hadde med oss forloverne på noe av fotoseansen, så vi har noen bilder med oss sammen med forloverne.

• 1 måned senere...
Gjest Revenka
Skrevet

Vi har vært hos fotografen i dag (Nordstrandsfotografene), og da vi spurte om hva som var vanlig sa de at mange tok uten forlovere. Vi har valgt et lite album så vi skal ikke ha med forlovere eller brudepike/svenn. Men skal selvfølgelig ta blider av oss sammen for det, bare ikke hos fotografen.

Skrevet

Ja, vi skal ha med forloverene på noen av bildene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...