Sniff Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 (endret) http://www.dagbladet.no/tv/index.html?clipid=1554 Mitt framtidige barn skal i hvertfall ikke få noe sånt! sjekk ut den stakkars bikkja! Endret 12. januar 2007 av Sniff
Sniff Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2007 ^ Wow, ser fram til å se hvor lenge du takler den lyden!
tuji Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Morsomt i ti sekunder, deretter forferdelig irriterende.
Nynaeve Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 synes den er litt kul jeg, og mine ører kan koble ut sånne lyder :icon_smile:
Gjest Aloha Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 Synes alt som har med skytevåpen etc er latterlig å selge med tanke på barn. Samme med dataspill for barn som inneholder vold, skyting etc. Ikke rart vi har krig i verden!
:-) anna Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 Denne er derimot en foreldreplager av dimensjoner. Spesielt om du har tregolv av et eller annet slag. Den bråker noe helt infernalsk!!!!
Cata Skrevet 13. januar 2007 #8 Skrevet 13. januar 2007 Tidenes dummeste leke må da være de der "My Little Pony" hestene (selv om de ikke bråker).
minienthe Skrevet 13. januar 2007 #9 Skrevet 13. januar 2007 Tidenes dummeste leke må da være de der "My Little Pony" hestene (selv om de ikke bråker). ← næhæi ! hva er galt med de ? liker my little pony jeg, elsket de når jeg var yngre og liker de fortsatt :-D
Cata Skrevet 13. januar 2007 #10 Skrevet 13. januar 2007 Joho! De ser dumme ut. Hvem har ponnier med lilla hår og ballerinaskjørt liksom?
Gjest Kristin_ Skrevet 14. januar 2007 #11 Skrevet 14. januar 2007 Å herregud for en irriterende leke Jeg håper venninnene mine får noen unger etter hvert så jeg kan bli "snill" tante som kommer med brannbiler som uler med 120 db, trommesett, min lille xylofon etc etc
Gjest gjesta Skrevet 14. januar 2007 #12 Skrevet 14. januar 2007 Joho! De ser dumme ut. Hvem har ponnier med lilla hår og ballerinaskjørt liksom? ← Det er vel ikke så viktig om du synes de ser dumme ut, eller at det ikke finnes i virkeligheten, så lenge unger faktisk liker dem? Jeg likte også MyLittle Pony da jeg var lita.
Cata Skrevet 14. januar 2007 #13 Skrevet 14. januar 2007 Det er vel ikke så viktig om du synes de ser dumme ut, eller at det ikke finnes i virkeligheten, så lenge unger faktisk liker dem? Jeg likte også MyLittle Pony da jeg var lita. ← Eh- jo, når tråden heter "tidenes dummeste leke" så...... Men jeg er ikke verre enn at jeg kunne funnet på å kjøpe en sånn dustedings til min lille niese til jul hvis hun hadde ytret ønske om det. Jeg er jo klar over at unger ikke nødvendigvis liker det samme som jeg. (Men jeg synes likevel de er dumme.)
minienthe Skrevet 14. januar 2007 #15 Skrevet 14. januar 2007 Dummeste? Fanfare-potta fra Fisher Price. ← finnes det en sånn som spiller fanfarer når det kommer noe oppi ?
Jerle Skrevet 14. januar 2007 #16 Skrevet 14. januar 2007 http://www.dagbladet.no/tv/index.html?clipid=1554 Mitt framtidige barn skal i hvertfall ikke få noe sånt! sjekk ut den stakkars bikkja! ← En av tante ungene mine har en slik, fikk den for ca 1 1/2 år siden(besteforeldrene hadde vært i USA). Jeg ble lei av den etter et besøk hos de. Ble rett og sltt tullete i hodet av å høre på. Mine barn får den ALDRI!!!!!!! Den dummeste leken her i huset er en Fisher Price landsby barna fikk til jul. Jeg hater lyden, dessuten er den sinnsvakt høy lyd også. Gleder meg til jeg bare kan pakke den bort.
nallemaja Skrevet 14. januar 2007 #17 Skrevet 14. januar 2007 Jeg syns leker som ser ut som ekte maskingevær etc er ekstremt dumme leker. Men samtidig har jeg ingening imot vanlig cowboy-pistoler etc. Vi lekte mye cowboy og indianer da jeg var lita, og vi tok faktisk ikke skade av det. Tror det er stedet barna får inspirasjonen til ondskapsfull lek er værre enn selve lekene.... Ellers syns jeg bayblade er en skikkelig teit leke. Snurrebass som har en mekanisme som setter igang snurringen slik at barna slipper å snurre ignan selv, og så skal de konkurrere om hvem som snurrer lengst osv? Da er det jo mest avhengig av hvem som har den beste baybladen da, som somregle er den dyreste osv osv... hadde jo vært en mye bedre lek dette om barna hadde snurrebasser de måtte snurre igang selv, da er jo vinneren den som har utviklet best snurreteknikk
Coronas Skrevet 14. januar 2007 #18 Skrevet 14. januar 2007 Den vil jeg ha. Holder på å le meg ihjel. Sjekk hunden ha ha ha
Donpedro Skrevet 14. januar 2007 #19 Skrevet 14. januar 2007 Den dummeste leken her i huset er en Fisher Price landsby barna fikk til jul. Jeg hater lyden, dessuten er den sinnsvakt høy lyd også. Gleder meg til jeg bare kan pakke den bort. ← Burde ikke foreldre ha myndighet nok til å kunne bestemme at enhver leke ikke alltid skal ha batteri i seg?
Nelle Skrevet 15. januar 2007 #20 Skrevet 15. januar 2007 http://www.dagbladet.no/tv/index.html?clipid=1554 Mitt framtidige barn skal i hvertfall ikke få noe sånt! sjekk ut den stakkars bikkja! ← Man kan gjerne si at denne type leker er tidenes dummeste, men for blinde barn er dette toppen av lykke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå