Lofotdorsken Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Eg er særs lite kjent i Olso og omegn, men pga av seminar så må eg tilbringe helga her... Er det nokon som har forslag til ein fin søndagstur i vakker natur i omegn? Kanskje 1-3 timar i roleg tempo Har dessverre ikkje med ski...
Lofotdorsken Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. januar 2007 (endret) Nesten tur i skog- og markannonse, dette her! Endret 12. januar 2007 av Lofotdorsken
Lofotdorsken Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2007 Ok, hvor skal jeg ta utgangspunkt?
dinamor Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Har dessverre ikkje med ski... ← Håper du har med regntøy
Donpedro Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 (endret) Ok, hvor skal jeg ta utgangspunkt? ← Kan gjerne begynne ved Gamle Aker kirke (en av Oslos eldste), gå ned Telthusbakken, over veien og deretter oppover elven til venstre. Så går du på gangveien som tar deg gjennom de gamle industriomådene , parker mm. Går du helt opp til nydalen kan du ta deg mat/drikke der og evt ta bussen/t-banen ned til sentrum igjen. Endret 12. januar 2007 av Donpedro
Gjest Elfrida Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 Kan gjerne begynne ved Gamle Aker kirke (en av Oslos eldste)←Gamle Aker kirke er faktisk Oslo eldste bygning (som står) i det hele tatt, og absolutt verdt en titt. Hvis du er der litt før eller etter kirketid kan du jo stikke hodet inn også. Godt forslag til tur som gir både natur og byseverdigheter.
Gjest baby-E Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 Ellers kan du jo ta t-banen op til sognsvann og gå opp til ullevålseter (eller hva det nå heter) Der er det ikke asfaltert sti da, så du å jo ha sko deretter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå