Gå til innhold

Sex under mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :)

Jeg bare lurte på om det er normalt for dere jenter å ha sex mens dere har mensen? Og hvis ja, syntes dere det er bedre, verre, eller uforandret? Og hva syntes partneren?

Jeg har sex med samboeren min når hun har mensen, jeg hadde aldri hatt det før (har bare hatt en tidligere sexpartner, exen min, og hun hadde helt noia for det), men hun spurte om vi ikke skulle prøve, og vi syntes begge det var veldig opphissende!

Ting føles jo våtere, og det er mer opphissende ettersom det er "forbudt". Man må bare huske å legge håndkle på senga før man setter i gang!

Hva mener dere om dette? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboeren vil ikke, så det blir ikke noe av.

For min del havner det i kategorien “kunne vært gøy og prøvd”, de dagene jeg ikke har smerter. Men kan ikke akkurat hoppe på han heller ;)

Skrevet

Kjæresten min får helt noia av tanken på å ha sex under mensen. Det festlige er at det er så turn off for han at han er helt innstilt på at det er en hel uke uten seksuell kontakt, slik det var i forholdet han var i tidligere. Dama hadde mensen i 7 dager, men jeg blør forholdsvis lite og i 2-3 dager. Så da jeg var ferdig og skulle hoppe på han, så fungerte det ikke, fordi han ikke kunne tro at jeg var ferdig allerede. :lol:

Skrevet

Da hadde jeg virkelig blitt sur. Dra med seg x-problemer i nyttforhold!!!

Skrevet

Uaktuelt. Har så sterke mensturasjonssmerter, at sex er vel ikke høyest på listen da nei..

Skrevet

Det frister meg ikke. Jaggu meg nok 'søl' med den tingen om jeg ikke skulle fått det klint utover musa slik hun så ut som et annet skadeskutt dyr. :grine:

Neitakk, det eneste som skal 'plombere' det hullet i den perioden er ob'er.

Skrevet
Uaktuelt. Har så sterke mensturasjonssmerter, at sex er vel ikke høyest på listen da nei..

Det hadde samboeren min også problemer med tidligere, hun kunne ligge hjemme å hyle!

Men så fikk hun noen slags smertestillende piller av legen, som motvirker krampene i underlivet, og da ble tydeligvis smertene erstattet med kåthet :)

Skrevet

Jeg kan godt ha sex på slutten av mensen. Dropper de to verste dagene da. Kjekt, for lysten øker under mensen så...

Eksen hadde ikke noe i mot det.

Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet

Hei.

Jeg har selv veldig store mensen smerter, men det gåt over den stunden man har sex. For meg så blir det bare ekstra følsomt. Så for meg er mensen ingen hindring.

;)

Gjest StockDama
Skrevet

for meg gjør det bare veldig veldig veldig vondt, så det er helt uaktuelt.

Gjest gjest-gutt
Skrevet

Ja jeg har prøvd det. Som du sier så blir det litt søl, men det er deilig med ekstra smørning. Husk at blo er vanskelig å få vekk fra madrasser etc, og ikke prøv å slikke der nede, for det blir ganske nasty.

Sex i dusjen derimot er like godt som alltid.

Skrevet
Da hadde jeg virkelig blitt sur. Dra med seg x-problemer i nyttforhold!!!

Jeg blir ikke sur. De var gift i 15 år, og avholdenhet i 7 dager under mensen ble en vanesak, og han trodde visst alle kvinner blør i en uke. :legrine: HVorfor skulle jeg bli sur? Jeg kaller det ikke å dra x-problemer inn i forholdet.

Skrevet

Æsj, blir helt kvalm ved tanken jeg... jeg er med "på det meste", men akkurat å ha sex når jeg har mensen er uaktuelt! Huff, klarer ikke tanken engang jeg... Er nok ganske delte meninger blant jenter her ja! For meg er det viktig å føle meg ren og "fresh" når jeg har sex, og blod er totalt turn-off for meg!

Skrevet

Jeg har hatt det, men det er sjelden. Føler meg rett og slett møkkete og grisete der nede så det frister ikke så veldig. For meg er det null problem å avstå fra sex 4 dager i måneden.

Gjest Gjesten
Skrevet

Hei problemer med "jul i trusa"?

Jeg skjønner ikke problemet. Det går jo greit, bare å kjøre på med analsex de dagene. Ikke noe problem. Bare pyser er redd for litt blod. Har hun vondt så er det bare å peise på med litt smertestillende. Alkohol fungerer også.

Ikke noe problem.

Skrevet

Jeg blir øm i hele underlivet når jeg blør,masse luft i magen og generelt ekkel form. Så sex frister lite......

Skrevet

Lesbesex under mensen må være noe av det kvalmeste jeg kan forestille meg. Så neitakk..

Gjest StockDama
Skrevet

la oss finne lesbesex video med mens fetisj! YAY!

Skrevet

Blir gris og søl så liker det ikke. Men det går greit, ihvertfall i et forhold.

Ex hadde ikke noe i mot det, det var mer jeg som ikke var så gira.

Men når mensen var ferdig var lysten på topp såå da var det bang bang dagen lang

:sminkedokke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...