Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

naar begynne med öyekrem og anti-age produkter?[/B]

Jeg er bare 20 aar, men er likevel nysgjerrig paa naar en bör begynne med slike produkter for aa bevare huden best mulig. Husker aa ha lest flere steder at en burde begynne rundt 20, selvfölgelig med en litt annen type produkter en for de i 40/50-aara, men likevel.

Noen som vet noe mer om dette, og hvilke produkter som er virkelig gode? Trenger en god öyekrem!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 22 og begynte når jeg var 20. Det finnes jo øyekremer som ikke er anti-wrinkle? Synes du burde satse på den typen først. Jeg bruker Roc (fikk i gave) funker bra på meg i hvertfall. Har hørt at fuktighet er viktigst for "unge øyne".

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor vidt produktene som lover dette, virker, men jeg ville ikke begynt med antirynke før jeg var 30-35, men det kommer jo veldig an på huden din da.

Har du tørr hud, er sjansen større for å få rynker tidlig, større enn de med fet hud. I tillegg går det mye på gener og arvelighet, og miljøet du lever i (om du røyker mye for eks, bor i en storby ol.)

Mne hvis du er 20 kan du jo begynne med Clinique All About Eyes Rich for eksempel. Denne skal gi mye fuktighet og være bra for sensitive øyne.

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg er 28 og har ikke begynt med antirynke krem enda. Har ikke begynt å få rynker heller. Men øyekrem begynte jeg med da jeg var 22-23. Antirynkekrem blir ikke før jeg blir 30-35 et sted.

Skrevet

En dame i Glasmagasinets parfymeriavdeling sa en gang til meg at "Er du gammel nok til å bruke mascara, er du gammel nok til å bruke øyekrem". Så jeg begynte å bruke Kanebos eye gel, selv om jeg syntes det var litt tidlig å begynne i en alder av 27.

Jeg vet ikke helt hvor viktig det er. Synes ikke det er krise å ha litt rynker rundt øynene, men det er litt greit å huske på å gni litt under øynene. Mener å ha lest at øyekrem også brukes til å drenere evt. ansamlinger av slaggstoffer under øynene (a.k.a. poser under øynene). Har ikke poser under øynene, så det er mulig det virker. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...