Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 med samboeren min............ han gjør mange små ting som det virker her inne som om ikke kunne fallt andre gutter inn. Vi har våre problemer vi og, men når jeg leser her inne virker han nesten for god til å være sann av og til. I kveld skal han på julebord. Vi tenkte å spise en lunch sammen på dagen da, men har utvidet det litt.....så nå sitter jeg og venter på at han skal komme hjem så vi kan spise lunch / ha en hyrdestund.........:-) Er ikke det supert? Sender han avgårde på julebord med god samvittighet da, enn om han hadde vært kald og avvisende først...... Ja,ja, kanskje bare en filleting, men det gjør meg glad:-)
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 I kveld skal han på julebord. Vi tenkte å spise en lunch sammen på dagen da, men har utvidet det litt.....så nå sitter jeg og venter på at han skal komme hjem så vi kan spise lunch / ha en hyrdestund.........:-) Er ikke det supert? Sender han avgårde på julebord med god samvittighet da, enn om han hadde vært kald og avvisende først...... Ja,ja, kanskje bare en filleting, men det gjør meg glad:-) ← Jeg skjønte ikke dette helt. Du sender ham av gårde med god samvittighet? Fordi dere har pult først? Skulle du hatt dårlig samvittighet hvis han dro og ikke var nypult? Mner ikke å kverulere, skjønner bare ikke hva du mener. Jeg er også heldig hvis man er det hvis man har en mann som vil pule mye, også midt på dagen og om det er fest på kvelden er det ingen hindring.
Gjest TsS Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Leste faktisk om en artikkel, det det sto at de anbefalte å ha sex med gutta før de dro på julebord! Stå på TS og v'r stolt.. Jeg følert også at jeg har verdens beste !
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Kjære gjest #2. Ikke ta alt i værste mening da.... hun mente selvfølgelig med en god følelse !!! Høres veldig flott og riktig ut !!! Har man det bra sammen stoler man også på hverandre !! Ha en hyggelig lunch TS +++
Gjest TS Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Jeg stoler jo på at samboeren ikke hadde vært utro uansett, men jeg må innrømme at det likevel føles litt bedre å sende han på julebord når jeg vet han er fornøyd, enn ikke. Det er vel bare naturlig:-) Og så er det så mye trist her inne, at jeg ønsket bare å dele en bra ting:-) Hyrdestunden ble bra;-) og nå har han nettopp dratt avgårde. Vanligvis pleier jeg å være ganske urolig når han har dratt, men ikke nå. Deilig:-) Håper det holder seg slik hele kvelden:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå