Gulphild Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Christian Dior 5-Colour Eyeshadow in Myriad #270 Nå er blå øyenskygge her for å bli!
Rexina Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Ja det måtte jo komme nå som lillafargen akkurat har blitt in! Kjøpte et sett med 4 øyenskygger fra HM for noen dager siden, og det er nydelig på. Man får kjempefine, grønne øyene Derfor tror jeg også at blå øyenskygge er lekkert, så lenge det brukes på riktig måte og ikke tar på for mye osv.
Sniff Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Synes ikke blå øyenskygge funker med mindre den er skimrende eller ganske transparent, pluss at du må ha riktig øyenfarge for at det skal se pent ut. Men lilla er finfint!
Gulphild Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2007 Har 5-Colour Eyeshadow i Sweet Illusion, og Night Dust? Noe slikt. Hvilken øyenfarge må man ha for å kle blå øyenskygge, da?
Rexina Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Er det ikke brune? Mørkeblå er i alle fall pent på brunøyde Har man blå øyne, og bruker blå øyenskygge, kan øynene se blasse ut om fargen på lokket er sterkere enn øyenfargen.
Gulphild Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2007 Huff huff, ikke bra. Passer vel ikke for meg med blågrå øyne, mest blå, med gult i. Hva passer til slik farge jeg har, da? Bruker så sjeldent øyenskygge at jeg ikke vet.
Rexina Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har blågrønne med gult innerst. Dvs helt blått ytterst, og mer grønn og så gul innerst. For å få fram det grønne bruker jeg lilla. De fire fargene fra Hm kjøpte jeg på halv pris, og de er perfekte til meg Det er en nesten hvit (lyserosa), en litt mørkere rosa (kald), en lys lilla, og en mørkelilla. Bruker den lyseste lilla på hele lokket, og den nesten hvite på lyenbrynsbenet. Den mørkelilla bruker jeg for å lage dybde, og legger i globallinjen, og som en katteaktig spiss mot øret.. Da får jeg veldig pene øyne. Også tar jeg brun eller svart eyeliner helt nederst på lokket, over vippene.. Utenom det så har jeg kald blond hårfarge, og kler pasteller. Da bruker jeg Shimmer Cubes palette 11 fra Body Shop. Den kjøpte jeg også på halv pris, for noen uker siden. Inneholder fargene: lys grønn (kiwi), gul (lime), orange (peach) og hvit/sølvfarge (lychee).
Lille meg :) Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 Brun øyenskygge får frem den blå øyefargen syntes jeg. Dessuten er gylne farger som gull og bronsje fint til fest!
Rexina Skrevet 12. januar 2007 #9 Skrevet 12. januar 2007 Men for å bruke brune farger og gullskygger, må du ha kald hudtone, ellers ser du bare grå og gusten ut, eller rødlig. De fargene du bruker, må være konstrast til fargene i huden din..
Gulphild Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. januar 2007 Det med brunt og sånn vet jeg, da. Hmmm, bare lurte på slike sære farger.
Lille meg :) Skrevet 12. januar 2007 #11 Skrevet 12. januar 2007 Det med brunt og sånn vet jeg, da. Hmmm, bare lurte på slike sære farger. ← Javel, ditt utakknemlige kryp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå