Devana Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har noen tynne lyse dunhår i ansiktet i kinnene..De synes ikke når jeg ikke har sminke, men hvis jeg bruker foundation eller pudder så synes de så utrolig godt. Er det noe spesielt triks jeg kan gjøre med foundationen for å få hårene til å bli mindre synlige?
Devana Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2007 (endret) Vokse? ← Au! Høres så vondt ut. Endret 12. januar 2007 av Devana
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Vær nøye på å ta på foundation og pudder MED hårene, ikke mot eller på tvers, for da reiser de seg, blir dekket av sminke, og ser skikkelig voldsomme ut. Det kan også hjelpe å prøve en annen type foundation og pudder.
Devana Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2007 Vær nøye på å ta på foundation og pudder MED hårene, ikke mot eller på tvers, for da reiser de seg, blir dekket av sminke, og ser skikkelig voldsomme ut. Det kan også hjelpe å prøve en annen type foundation og pudder. ← Takk. Det skal jeg prøve
Mint Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 Hva med å prøve dette slipepapiret som selges bl.a på Vita? Har ikke prøvd dem selv, men jeg er også plaget med småhår i ansiktet og vurderer å prøve. Kanskje noen har erfaringer?
Zafran Skrevet 12. januar 2007 #9 Skrevet 12. januar 2007 Hva med å prøve dette slipepapiret som selges bl.a på Vita? Har ikke prøvd dem selv, men jeg er også plaget med småhår i ansiktet og vurderer å prøve. Kanskje noen har erfaringer? ← Jeg sliter med det samme , og forsökte med dette papiret. Anbefaler ikke det.. Fikk brannsår i huden, og var sår hele påfölgende uke. Nå skal det sies at jeg kanskje er litt sensitiv, men fulgte bruksanvisning og synes derfor det var litt i overkant mye reaksjon. 169kr. rett i söpla for meg iallefall.
Gulphild Skrevet 12. januar 2007 #10 Skrevet 12. januar 2007 For et halvt år siden kjøpte jeg en hårfjerningskrem fra Veet. Gud, som det stinket! Derfor gidder jeg ikke å prøve dette "sandpapiret". Går greit å vokse! Har vokset overleppen (just for fun), og i mellom øyenbrynene. Kjøpte strips fra Veet for overleppe/bikinilinje. Ble kvisete på overleppen da jeg vokset den. De bare poppet opp med en gang. Var kanskje noen kviser som var under der fra før av? Har ca ingen nå. Men skjønte litt hvordan det er for acne-rammede.
Mint Skrevet 12. januar 2007 #11 Skrevet 12. januar 2007 Ble kvisete på overleppen da jeg vokset den. De bare poppet opp med en gang. Var kanskje noen kviser som var under der fra før av? Har ca ingen nå. Men skjønte litt hvordan det er for acne-rammede. ← Nettopp derfor er jeg skeptisk til å vokse selv i ansiktet. Er veldig utsatt for acne, og er redd det skal poppe opp tusenvis hvis jeg vokser...
Gjest Elfrida Skrevet 12. januar 2007 #12 Skrevet 12. januar 2007 Tynne lyse dunhår i kinnene har vi alle sammen, noen litt mer synlig enn andre. Det hjelper nok å være sparsom med pudderet, men jeg syns ikke det er så mye å bekymre seg om, det er jo det uttrykket ferskenhud viser til, jevn hud med glød og myk behåring. Irriterende/skjemmende/plagsom behåring på overleppa/haka kommer i en litt annen kategori, og for meg holder det som regel med en runde med en pinsett.
Gjest Tanita Skrevet 13. januar 2007 #13 Skrevet 13. januar 2007 For et halvt år siden kjøpte jeg en hårfjerningskrem fra Veet. Gud, som det stinket! Derfor gidder jeg ikke å prøve dette "sandpapiret". Går greit å vokse! Har vokset overleppen (just for fun), og i mellom øyenbrynene. Kjøpte strips fra Veet for overleppe/bikinilinje. Ble kvisete på overleppen da jeg vokset den. De bare poppet opp med en gang. Var kanskje noen kviser som var under der fra før av? Har ca ingen nå. Men skjønte litt hvordan det er for acne-rammede. ← Grunnen til at du ble kvisete, kan være pga at det kan være voks som blir liggende igjen (voksrester) på huden og ikke har blitt ordentlig fjernet ved rens, så irriterer og plugger det porene så blir det en reaksjon av det i form av kviser. Bruk olje og rens ordentlig neste gang så unngår du acne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå