Gå til innhold

Happy valentines day!

jordbær

Anbefalte innlegg

Wee...

Vil ønske alle en riktig fin og romantisk(for de som ønsker det) alle hjertersdag!

Hvor mange kort har dere fått da? :ler:

Meg har ikke fått noen. Fikk roser til min søte samboer da.

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mann fikk roser, varme rundstykker og nypresset appelsinjuice til frokost. Og et slips. I tillegg har jeg pepret ham med usmakelige e-kort som ligger på mailen hans når han kommer på jobb. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg har ikke fått noe ennå men vet jeg får noe på døren fra kjæresten min som er i USA og jeg fikk med Dear-friend Valentine gave fra Billy. Kjempesøtt!

Happy Valentines Day til alle! Er du singel så lei DVD filmer, spis godteri og kos deg uansett.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy Valentines Day til alle! Er du singel så lei DVD filmer, spis godteri og kos deg uansett.

Milla

*snufs* Ja.. Får leie meg en sippe-film og gomle sjokolade til den store gullmedaljen.. Alenekveld på valentinesday når man faktisk ikke er singel er surt;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Alenekveld på valentinesday når man faktisk ikke er singel er surt;) hihi

Jepp, jeg vet hva du mener, men jeg skal ikke være alene, jeg skal besøke en god venn av meg, vi skal lage god mat, se film og bare kose oss.

Sitter her og skriver handleliste nå, skal lage noe med chili i dag.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg vet hva du mener, men jeg skal ikke være alene, jeg skal besøke en god venn av meg, vi skal lage god mat, se film og bare kose oss.

Sitter her og skriver handleliste nå, skal lage noe med chili i dag.

Milla

Hm.. Smart.. Ble så opptatt av å synes synd på meg selv at jeg glemte at jeg har venner! Takk for påminnelsen! hihi :D

ps.

Ikke glem jordbær til dessert da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

skal ut på byen sammen med tre litt eldre menn.

ikke spesielt romantisk, men har en litt travel helg med middager og slikt som jeg ikke kan avlyse, så det får bare være.

*ravna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy Valentine til alle! :hjerte:

Aner ikke hva som skjer i dag jeg. Hadde tenkt å finne på noe, men fant ut jeg skulle utsette det til vi har flytta, fått peis og badekar :sjarmor: samt eget kjøkken der jeg kanskje kan kokkerere litt til han.

Blir nok en kosekveld framfor TV`en med en film og masse godis....hvis han ikke har andre planer da. :P Koselig blir det uansett. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Jeg regner ikke med å få noe egentlig, men jeg tror jeg kom på en litt kul ide...jaja, lit inspirert fra High Fidelity da.

Lagde en CD med litt sånn sanger jeg forbinder med min kjære, sammen med de sangene som lissom er "våre". alt laget i pen kronologisk rekkefølge med et lite hefte hvor jeg forteller hva jeg teneker på de gangene jeg hører sangene.

Kanskje et godt tips for andre neste gang de ikke vet hva søren de skal finne på?

Ja, jooda, sendte de obligatoriske rosene, skulle da bare mangle.

WildThing

"if it got fur I can ride it, if it got tone I can dance it"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Synes ikke rosene er obligatoriske jeg... Jeg fikk roser forrige uke jeg, "på en helt vanlig onsdag", bare rett og slett fordi han fikk lyst. DET synes jeg er romantsik!

I dag skal vi lage oss en god middag sammen, og så overrasket han meg med kino-planer (vel, han hadde lovet å ta meg med på denne filmen, men det passet jo fint at han gjorde det i dag)

Det er godt at dere som må være alene har gode venner, trist når kjæresten er langt borte, men det går nok fint ja. Gode venner er gode å ha :)

Glad jeg har min kjære her sammen med meg. Det er koselig. Om han bare snart kommer hjem fra jobb da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke planer om noen ting, jeg... Tidligere år har jeg alltid laget kort til min sambo, og en liten gave har jeg kjøpt. Men i år droppa jeg det, fordi sambo prata om at han syntes Valentine's Day var litt teit. Det var liksom bare en amerikansk tradisjon som var kommet hit for at butikkene skulle tjene mer og blablabla..... Så da fant jeg ut at jeg skulle droppe det...

Men...

Da jeg kom hjem fra jobb i dag (en time før sambo) kontaktet han meg på MSN og ba meg dusje og ordne meg, for vi skulle ut og spise. "Det har vi da ikke råd til" svarte jeg. Men han ga seg ikke, jeg fikk beskjed om å stelle meg og sånt.... Så da hoppa jeg i dusjen og fiksa meg, tok på litt lekkert undertøy og sminka meg litt og greier.

Da sambo kom hjem, så hadde han med en rålekker blomsterbukett til meg!!! *sukk* Den var så stilig at jeg ble helt matt!

Vel, så skulle han hoppe i dusjen og stelle seg, og da sovna jeg.... :oops: Snill som han er, så lot han meg da sove et par timer... :roll: Følte meg litt teit da, men... Vel, da han vekket meg så hadde han fiksa seg og var sååå nydelig... :) *mo i knærne*

Vel, så skulle vi reise og spise.. Jeg visste ikke hvor, men så fortalte han det... Haveli!! (yndlingsrestauranten min) Så da reiste vi dit og hadde et romantisk måltid for to... *sukk* Satt der ganske lenge...

Så reiste vi hjem, og da forteller jeg ikke flere detaljer... :sjarmor:

Altså lurte sambo meg trill rundt, og jeg fikk nesten litt dårlig samvittighet for at jeg ikke hadde noe til ham... Men han har bursdag om to uker, og jeg har planene klare... :wink: Så han skal nok få igjen for at han lurte meg til å ikke finne på noe til han i kveld...

Da jeg spurte hvordan han kunne ha råd til å invitere meg ut, så fortalte han at han hadde bedt om forskudd på lønna si bare for å ha råd til å å overraske meg i dag... Han hadde planlagt ting i flere uker, han...

Er det rart man blir mer og mer forelska, sier jeg bare....

:hjerter:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg hadde glemt hele Valentine, men ble litt glad da jeg fikk en søt liten sms med ønske om en flott valentins-dag, av en fersk kamerat. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk noen tekstmeldinger fra venninner, samt en fra en kamerat - som jeg vel satte aller mest pris på. *smil

Tenkte ikke noe særlig over dagen, men hyggelig at noen tenker på deg uansett.

*snart registrert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...