Emmely83 Skrevet 11. januar 2007 #1 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) forumet. (lar det vente jeg) Endret 9. mars 2007 av Emmely83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamse Brakar Skrevet 11. januar 2007 #2 Del Skrevet 11. januar 2007 Regner med denne tråden kommer til å bli stengt eller slettet på null tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmely83 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 11. januar 2007 Åh, hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamse Brakar Skrevet 11. januar 2007 #4 Del Skrevet 11. januar 2007 Åh, hvorfor det? ← Fordi det strider mot reglene til KG-forumet, litt avhengig av hvordan man tolker reglene. Dessuten er det jo litt smårart å komme inn på dette forumet for å skaffe folk til et annet forum da, eller hur? Blir som å dra på Expert for å prøve å overtale kundene dems til å handle på Elkjøp i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmely83 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Åh, skjønner.. Men jeg mente aldri at man skal forlate kvinneguiden da, det går jo ann å henge på flere forum, sant? jeg gjør jo det selv jeg. Men er det ikke lov så får ta det bort.. Endret 9. mars 2007 av Emmely83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamse Brakar Skrevet 11. januar 2007 #6 Del Skrevet 11. januar 2007 Åh, skjønner.. Men jeg mente aldri at man skal forlate kvinneguiden da, det går jo ann å henge på flere forum, sant? jeg gjør jo det selv jeg. Men er den ikke lov så sletter jeg den.. ← Vel, det får en av moderatorene uttale seg om. Den som lever får se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå