Gjest Pax Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Kan noen tipse meg om en eller flere kinesiske innvandrerbutikker i Oslo? (De fleste er indiske)
Murf Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Rett ved Oslo City, ved siden av den store H&M, ligger en thailandsk en,som har endel varer direkte importert fra Kina. Jeg har funnet kinesiske ting jeg har lett etter der. Har du ellers prøvd i området rundt Møllergata/Bernt Ankersgate?
Gjest Alyx Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Jeg kan!! Det ligger en i Torggata. Ehm... Sånn cirka Her Det vil si, ikke akkurat der jeg har satt nåla men i samme krysset, så står du der ser du den Butikken er rimelig stor!
Gjest Pax Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Jeg kan!! Det ligger en i Torggata. Ehm... Sånn cirka Her ← Har du trykket på linken? Det var veldig sånn ca.
Gjest Alyx Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Har du trykket på linken? Det var veldig sånn ca. ← Oj, det ble jo en smule feil ja
Arkana Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 Det ligger (eller lå i allefall, er en stund siden jeg har vært der) en på Grønland Torg. Når du kommer ut fra T-banestasjonen går til til høyre og jeg tror den ligger i samme husrekke (i enden) som en babyutstyrbutikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå