Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk min første I.d. foundation i dag. Har prøvd allerede, og jeg synes det gikk greit å legge på. Resultatet ble også fint synes jeg. Men, er det noe jeg kan børste over for å få litt mer glans? F.eks noe med svakt skimmer i, og kan eventuelt ha litt gyllen farge også

Veit at mange sverger til at foundation skal være matt, men jeg trenger noe med litt glans eller skimmer i. Jeg ser litt sånn sliten og dratt ut når foundation er helt matt, men ellers virker den helt super synes jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er her All Over Face - fargene kommer inn.

Du finner dem i alle varianter og fargetoner, orange, brun, rosa, beige.

Warmth, Warm Radiance og Faux Tan er vel de mørkeste og mer solpudder variantene.

Vil du ha noe lysere kan jeg anbefale Clear, Bare eller Pure Radiance.

Skrevet

Hva er All Over Face? Litt grønn... Og dekker I.d. Foundation? Eller ser det naturlig ut?

Skrevet
Hva er All Over Face? Litt grønn... Og dekker I.d. Foundation? Eller ser det naturlig ut?

All-Over-Face-Colors er ansiktsfargene til i.d.

Kan som navnet antydes brukes til alt og finnes i en rekke forskjellige farger.

Når det gjelder dekkevnen ser i.d både naturlig og dekkevnen kan du regulere selv.

Skrevet
Det er her All Over Face - fargene kommer inn.

Du finner dem i alle varianter og fargetoner, orange, brun, rosa, beige.

Warmth, Warm Radiance og Faux Tan er vel de mørkeste og mer solpudder variantene.

Vil du ha noe lysere kan jeg anbefale Clear, Bare eller Pure Radiance.

Det er nok noe sånt jeg må ha sikkert. Har sett litt på farger nå, men er litt i tvil. I foundation har jeg medium beige, og den kan virke litt i lyseste laget (var jo redd for å bestille for mørk) Jeg blir litt "grå".

Jeg lurer litt på Bare og Warm Radiance, tenkte jeg kanskje kunne bruke Warm over hele ansiktet (med forsiktighet ) Eller kanskje jeg bør kjøpe begge to ... ;) Det er vel ikke rosaskjær i Bare vel?

Skrevet

Bruker id fairy light,og syns det er glans nok i massevis i den. nesten litt for mye. Men avhenger litt av hvor mye jeg tar på. Over bruker jeg faux tan,men bare i pannen og øverst på kinnbena,nesen og haka (litt,ikke mye)

Gir fin glød til ansiktet,og den kan man dæsje på i hele ansiktet hvis man vil se riktig så solbrun ut.

Også har jeg litt rouge fra id for litt farge på toppen igjen! Lag på lag,he he. Høres mye ut,men gjør man det riktig og ikke bruker for mye,ser det riktig så pent ut.

Skrevet

Hvilken av disse fargene blir den lysteste "solpudderfargen" hvis dere skjønner hva jeg mener? Synes mange av dem er så mørke...

Skrevet

Hvis du med solpudder-farge mener brun/orange/beige??

Vil jeg tro Bare Radiance blir den lyseste.

Den er lysbrun/beige og gir en veldig fin glød - er ganske blek til vanlig men denne har fungert fint som solpudder også med juksefarge.

Den neste opp skulle vel bli Warm Radiance men denne har glitter og er igjen mer orange, men på langt nær så mye som Warmth.

Skrevet

Vel, da har jeg handlet! Siden jeg glemte bort auksjonen på Bare Radiance, endte jeg opp med 2 andre i steden ... PURE RADIANCE - Sheer Nude Amber og FEATHER LIGHT MINERAL VEIL. Vi får nå se da, kanskje jeg må mikse og blande litt. Jeg betalte 160,- for disse tilsammen, og det var med porto. Nå skal jeg nok bli skinnende ;)

Skrevet
Hvis du med solpudder-farge mener brun/orange/beige??

Vil jeg tro Bare Radiance blir den lyseste.

Den er lysbrun/beige og gir en veldig fin glød - er ganske blek til vanlig men denne har fungert fint som solpudder også med juksefarge.

Den neste opp skulle vel bli Warm Radiance men denne har glitter og er igjen mer orange, men på langt nær så mye som Warmth.

Jeg har warmth, den så veldig fin ut da jeg ble sminket på spa, men det var midt på sommeren og jeg var veldig brun (til meg å være). Nå er jeg veldig, veldig lys i huden og blond. Jeg liker endel glitter, så jeg lurer på hvor stor forskjell det er mellom warmth og warm radiance? Passer den til lys hud, eller skal jeg prøve Bare Radiance i stedet?

Skrevet

Hvis du kler Warmth vil du sannsynligvis kle Warm Radiance også.

Den er lysere orange og mer glitrende.

Den er vel i utgangspunktet ment for lysere hud men som med Warmth må du bruke mikroskopiske mengder.

Bare Radiance har ikke organge i seg i hele tatt.

Beige/lysbrun og passer for enda lysere hud og også litt kaldere typer.

Sannsynligvis vil du kle begge men som alltid er det greit å starte med prøver.

Skrevet

Jeg tror jeg skal gå for Bare Radiance.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...