Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2003 #1 Skrevet 13. februar 2003 Jeg har fått to underhuds-kviser. (les:kviser som er ganske store å ømme, men som aldri bryter ut) Jeg skal i et fint selskap på lørdag og vil gjerne se best mulig ut. Noen råd å komme med?
Barbie Skrevet 13. februar 2003 #2 Skrevet 13. februar 2003 Her henger jeg meg på.... Skulle gjerne hatt råd mot disse ulumskhetene jeg også! :blunke: Ismen
Kosejente Skrevet 13. februar 2003 #3 Skrevet 13. februar 2003 Har prøvd utallige kremer ol. opp gjennom årene...og det jeg synes gir best resultater ved slike kviser er enkelt og greit Basiron fra apoteket. Det er dessverre liten sjanse for at de forsvinner på 2 dager...men tar du Basiron på om kvelden er det ofte at en del av hevelsen og "hissigheten" har gått ned/stagnert i løpet av natten slik at det er lettere å "kamuflere" dem...verdt et forsøk...
Midnattsol Skrevet 13. februar 2003 #4 Skrevet 13. februar 2003 Anti kvise gel fra Seba Med som du kjøper på apoteket!
jordbær Skrevet 14. februar 2003 #5 Skrevet 14. februar 2003 auauau! Sånne kviser er vonde! Får ALLTID slike kviser og det er SÅ irriterende. Hvis du er plaget av de, kan du dra til legen og få resept på differin. Den hjelper godt på slike kviser. Men huden blir tørr og kan ikke utsettes for sol..
Gjest Cleopatra Skrevet 14. februar 2003 #6 Skrevet 14. februar 2003 (endret) .... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra
Gjest Lizbet Skrevet 14. februar 2003 #7 Skrevet 14. februar 2003 Fikk for en stund siden noe de kalte 'SOS' på apoteket. Dette er en grønn gele som smøres på og tørker inn. Ligner litt på en maske bortsett fra at den kun brukes på kvisen. Denne demper i alle fall rødligheten og noe hevelse. "løper å ser hva den heter" Fransk denne her...fra galenic; specific purificante. Som sagt en stund siden nå, vet ikke om den er å få tak i. Var dyr også, men drøy i bruk.
Skusla Skrevet 16. februar 2003 #8 Skrevet 16. februar 2003 Der hjalp dere meg også gitt... *takker og bukker* `Har fått ei kjempe kvise på haka, underjordisk som jeg kaller disse vonde ulumskhetene som ikke er rå å klemme og som er kjempe vonde.. Har hatt den i over EN UKE .... :x Skal løpe avgårde å kjøpe noe på Mandag Så takk fra meg også...... :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå