Sniff Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Er lei av shiseidoskyggene mine nå Forslag til øyenskygger som faktisk holder lengre enn 10min? Og ikke striper seg/blir helt borte etter max 5 timer? Takk for hjelpen!
Hu i Svingen Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Lurer også. Kjøpte noen geniale skygger (4 farger i hver) på Kappahl for to år siden til 40 kr. skrinet. Disse har vært mye bedre enn alle dyrere skygger jeg har kjøpt noen gang. Nå er jeg snart tom...
Rexina Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Kappahl selger vel ikke sminke lenger.. Og det er leit, for jeg elska mine også, og de skrina var kliss like i fargene som Lancome og IsaDora sine skrin, bare mye billigere Men jeg må si at jeg liker IsaDora sine. De holder lenge og er billige. Liker spesielt godt de boksene med 4 øyenskygger i. Elsker den siste som kom ut nå i høst med fargene: champagne, rosa, vinrød/lilla og hvit. Men vet ikke hva den heter eller hva fargene heter. har ikke boksen her akkurat nå. Eller så liker jeg Dior og Shimmer Cubes fra Body Shop.
Sun Mei Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Jeg fikk tips om å legge highlighter på øyelokket først og la det tørke før jeg la på øyeskyggen. Og det har fungert kjempebra
Gjest Gjesta Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Enig med Rexina, jeg liker også IsaDora sine, synes de holder lenge. Også fornøyd med Shimmer Cubes, men med de virker det som om underlaget har litt å si, jeg synes de striper litt etter en stund.
Gjest care Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Jeg bruker Estee Lauders øyenskygge. Holder hele dagen.
Karamba Skrevet 11. januar 2007 #7 Skrevet 11. januar 2007 Jeg bruker Estee Lauders øyenskygge. Holder hele dagen. ← Ja, har også gode erfaringer med Esteè Lauder sine øyenskygger.
Rexina Skrevet 12. januar 2007 #10 Skrevet 12. januar 2007 Enig med Rexina, jeg liker også IsaDora sine, synes de holder lenge. Også fornøyd med Shimmer Cubes, men med de virker det som om underlaget har litt å si, jeg synes de striper litt etter en stund. ← Shimmer Cues kan du brukes tørre eller våte. Hvis du bruker de med litt vann, striper de seg mindre og, man får en mer mettende farge
Gjest Gjesta Skrevet 12. januar 2007 #11 Skrevet 12. januar 2007 (endret) Shimmer Cues kan du brukes tørre eller våte. Hvis du bruker de med litt vann, striper de seg mindre og, man får en mer mettende farge ← Aha - lurt Jeg fant ut at de ga sterkere farge om jeg brukte en litt "fuktig" øyenkrem også. Dette skal testes ut. Endret 12. januar 2007 av bendelorm
Gjest *Fiona* Skrevet 12. januar 2007 #12 Skrevet 12. januar 2007 IsaDora - har brukt det i mange år, er linsebruker, og er knall fornøyd med pris, utvalg og kvalitet. Bruker riktignok ikke foundation derfra, der holder de ikke helt mål, men det meste annet, ikke minst skyggene.
Gjest Deception Skrevet 12. januar 2007 #13 Skrevet 12. januar 2007 Bruk en primer først; finnes fra mange ulike merker. Da sitter skyggen bombefast uansett merke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå