Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så, du kan vedta en lov, hva ville du vedtatt?

Jeg er splittet mellom to forslag..

1. En klekkelig bot for "nordmannskjøring" i venstre felt på motorveien. Jupp, nordmenn er de eneste som gjør det.. og det er fryktelig irriterende..

eller..

2. Endret innvandringslovene slik at det ville blitt full stopp for pakistanere og somaliere.

Det virker tross alt som om det er disse to folkegruppene alene som gjør mest ugang i samfunnet.. Noen gang møtt en ekstremistisk iraner? I think not..

Nå har jeg tenkt meg om, jeg går for nr 2.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... Den var ikke så lett!

Hakke tenkt så mye på det, men jeg tror noen sånt som 100% stopp til alle typer rusmidler.

Gjest Valiant Thor
Skrevet

Jeg ville vedtat at det ville blitt forbudt og straffe noen for sin mening. Slik at det faktisk ble full ytringsfrihet for alle. Og da mener jeg alle til og med de med idiotiske meninger

Skrevet

Det er en sånn generell regel i alle emnene mine at folk som ikke kan å/og regelen ikke får noen ytringsfrihet i det hele tatt..

Og Yme.. litt rusmidler må man jo ha, tenk så kjipe fester ville vært uten litt alkohol!

Gjest Valiant Thor
Skrevet (endret)
Det er en sånn generell regel i alle emnene mine at folk som ikke kan å/og regelen ikke får noen ytringsfrihet i det hele tatt..

Som DYSLETIKER kan jeg ikke for de feilene.,,,,,

Endret av Valiant Thor
Skrevet

Og Yme.. litt rusmidler må man jo ha, tenk så kjipe fester ville vært uten litt alkohol!

Hvor mange ganger har du greid å få meg med på en fest? :-P

Skrevet
Som DYSLETIKER kan jeg ikke for de feilene.,,,,,

Jeg går ut i fra at du mener dyslektiker?

Jeg har mange kompiser som er det jeg, de klarer å ta seg sammen og bruke 20 sekunder ekstra, kanskje du burde prøve på det samme..?

Yme.. antall fester... 3? ;)

Skrevet

Jeg ville ha avskaffet de røde godterifiskene.

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)

Jeg har mange kompiser som er det jeg, de klarer å ta seg sammen og bruke 20 sekunder ekstra, kanskje du burde prøve på det samme..?

Skjerp deg! Vi skjønner hva Thor skriver og så lenge han har dysleksi så er det faktisk mulig å overse skrivefeilene.

Endret av Bellatrix
Skrevet

Godt dere holder sammen hvertfall da..

Røde fisker? Er ikke de helt allright gode da? Ikke like gode som de saltesildene men...

Skrevet (endret)
Godt dere holder sammen hvertfall da..

Røde fisker? Er ikke de helt allright gode da? Ikke like gode som de saltesildene men...

Askaff alt godteri og! Det er bare gift... Egentlig vil jeg at alt jeg ikke syns no om, som feks hetrofili, burde bli ulovlig.

Edit: Askaff, ja... Dysikesi er vist smittsomt! Gått dæmmit, å jeg som er så rå på rettskrivning, ellers :tristbla:

Endret av Yme
Gjest Valiant Thor
Skrevet

Ja det er jo enkelt for deg å si....

Skrevet

Antagelig at det ikke skulle være mulig å betale mer enn 15% i skatt.

(Jeg betaler ikke skatt selv, i og med at jeg ikke jobber, men dog ;) )

Gjest Madam Felle
Skrevet

Yme.. antall fester... 3? ;)

Skjærp deg, for nå er du bare usmakelig. Skal du diskutere sak så gjør det, men hold deg for god til å dra frem skrivefeilene til folk. Flott for dine kamerater, men jeg tviler på at alle er like. Og skulle alle være like, så bør du likevel ha forståelse for at ikke alle er som dine kamerater. Selv om man bruker noen ekstra sekunder, er det ikke alltid man ser sine egne feil. Og det mest irriterende er når slike som deg, bare må poengtere alle feilene man gjør. Men kanskje du må gjøre det for å heve deg selv opp, siden du ikke klarer å diskutere saken men på rakke ned på skrivefeil i stedet.

Og loven jeg ville innført var, å få strengere straff for alle som forgriper seg på barn.

Skrevet

Jeg ville laget en ny hundelov, som fjerner raseforbudet, gir hunden rett til nødverge, og som flytter bevisbyrden over på anklager.

Skrevet

Forby salg av all røyk, og forby røyking på alle steder i hele landet.

DA, hadde jeg vært glad.

Skrevet

-jeg ville forby dyreforskning (sminkeindustrien),

-strengere straffer for dyremishandling

-strengere straff for voldtekt

ja, noe sånn..

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Tror jeg ville vedtatt en lov mot dumhet.

Skrevet
Kardemommeloven.

Forby salg av all røyk, og forby røyking på alle steder i hele landet.

DA, hadde jeg vært glad.

to svært gode forslag her. Om jeg skulle slenge på en tredje lov her, måtte det være at hele straffesystemet skulle omlegges. Fex syns jeg at det burde være langt strengere straffer for vold, overgrep og drap, enn det er for økonomisk kriminalitet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...