Gjest indiangranny Skrevet 13. februar 2003 #1 Del Skrevet 13. februar 2003 Hei Jeg sitter her og er små skjelven etter ulykken jeg var vitne til ved Moss.Det strekkningen etter bommen i Moss hvor det er arbeidmed veien og det var lite belyst der. Vi var på vei inn mot Oslo ved 19.30 tiden og kom akkurat til at det smalt.De mennesker måtte skjæres løs og vi satt rolig i bilen og ville ikke gå fram for å se.Jeg tenkete mitt at hastig het dreper og at vi må holde oss til trafikkreglene.Vi satt i nærmere 3 timer for vi ble derigert vidre og kom inn døra hjemme ved 23.00 tiden.Jeg tenker på ofrene og de skadde som ligger på sykehuset.Bilene så ut som trekkspill og det er et under om at de kom fra ulykken i live.Jeg fikk et skikkelig sjokk og tenker mitt her jeg sitter. hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. februar 2003 #2 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg blir også helt sjelven og redd når jeg opplever slik. Dessuten begynner tankene å gå. Tenk hvor lett det er å bli drept. Ufattelig lett. Hold farta og respekten for trafikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 14. februar 2003 #3 Del Skrevet 14. februar 2003 Det er alt for lett, tenker ofte på det. Men det er vel slike tanker en får når en har blitt mor, var iallefall sjelden jeg tenkte på slikt før. Huff, jeg hater slike ulykker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2003 #4 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg tenkete mitt at hastig het dreper og at vi må holde oss til trafikkreglene. Det er bråstoppen som dreper, ikke hastigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 15. februar 2003 #5 Del Skrevet 15. februar 2003 Det er forferdelig skremmende å være vitne til noe sånt, skjønner godt at men blir skjelven. Jeg har utrolig respekt for trafikken, og spesielt nå på vinterstid. Kjør forsiktig og ta hensyn i trafikken, det er det eneste som hjelper. Og viktigst av alt; Ikke kjør i fylla!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 16. februar 2003 #6 Del Skrevet 16. februar 2003 Det er bråstoppen som dreper, ikke hastigheten. Det kan like mye være farten som dreper. Hadde det ikke vært for farten, hadde ikke personen behøvet å bråstoppe ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå