Dragoline Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Så på cæsar. Kom til å tenke på Eva. Hun fikk jo et barn med jens august, noen som vet hvor det er blitt av det barnet? Ser henne jo ikke lengre...?
Gjest Gjest 1 Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Ble ikke det barnet sendt til Sveits?
Dragoline Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2007 å! hvorfor det?Trodde det var Goggen jeg... ??
monja Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Var det ikke Goggen som havna i Sveits? Jenny Augusta er ikke å se så alt for ofte nei.
Helen Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Hun var med på en episode i forrige uke da hun skulle være med i kirka fordi Eva og Scott skulle gifte seg.
Colargol Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Hehe, men dama er da steinrik, hun har vel en sånn heltids "nanny" som oppdrar datteren for henne! Men jeg synes nå synd på goggen og jeg da, han kan jo umulig kjenne mamman sin? *stakar*
Lady Lovelylocks Skrevet 11. januar 2007 #7 Skrevet 11. januar 2007 Det er vel ikke Eva som er mamman til Goggen? Er ikke han sønnen til Ninni og Jens August?
Gjest Valiant Thor Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 Men jeg synes nå synd på goggen og jeg da, han kan jo umulig kjenne mamman sin? *stakar* ← Du er vel klar over at hun faktisk ikke virkelig er moren hans ikke sant ?
Karamba Skrevet 11. januar 2007 #9 Skrevet 11. januar 2007 Det er vel ikke Eva som er mamman til Goggen? Er ikke han sønnen til Ninni og Jens August? ← Stemmer det...
Colargol Skrevet 11. januar 2007 #10 Skrevet 11. januar 2007 Hehe, ser ikke så veldig mye på Ceæsar så huska ikke det med første nei! Men fikk det da med meg av "The pink" men det var etter innlegget mitt gitt!
Dragoline Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 11. januar 2007 Rart de ikke lager det mer realistisk med jenny da. Når hun bodde i topp leiligheten så var jo dagmamma der. Nå er det ingen nanny der som hun bor nå, som jeg har sett. Akkurat som hun ikke har barn. Skulle tro hun ville passe bedre på barnet til jens august. he he:-) godt det bare er på film Men, en blir jo litt revet med da.
Gjest Gjest 1 Skrevet 11. januar 2007 #12 Skrevet 11. januar 2007 Var det ikke Goggen som havna i Sveits? Jenny Augusta er ikke å se så alt for ofte nei. ← Hvor i all verden er Jenny? Kanskje hun er blitt 10 år og venninne med Thea i København snart?
Colargol Skrevet 11. januar 2007 #14 Skrevet 11. januar 2007 Hvor i all verden er Jenny? Kanskje hun er blitt 10 år og venninne med Thea i København snart? ← Thea, er ikke det hun yngste dattera i familien til Storm og dem? København? Jeg har visst falt helt ut av historien jeg...?
Karamba Skrevet 11. januar 2007 #15 Skrevet 11. januar 2007 Thea, er ikke det hun yngste dattera i familien til Storm og dem? København? Jeg har visst falt helt ut av historien jeg...? ← Ja, det er hun yngste dattera i den familien. Hun og Bjørn Ivar skal flytte til København fordi Bjørn Ivar skal begynne på filmskole. Det var Thea som overtalte ham til å flytte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå