Gjest Tittitt Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Har aldri vært på spa før, og vant et gavekort på det i dag på 600 kr. Hva slags "kur" burde jeg velge egentlig? en som skrubber eller hva? Har egentlig ikke særlig peiling på spa...
Catzy Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Hvilket spa-anlegg er gavekortet til? Har firmaet en website? Det hjelper liksom ikke å gi tips til noe hvis man ikke vet at det går an å ta en slik behandling. Hvis de har sjokoladebehandling, så er det supert. Veldig bra følelse å bli massert med varm sjokolade. Men husk å ta på "stygge" klær, for selv om du dusjer aldri så mye rett etterpå, får du det garantert ikke av. Flekkene setter seg i tøyet, og du lukter rar sjokolade til du får dusjet en gang til og så skiftet over i rene klær. Ekstra undertøy kan også være greit, med mindre du er sikker på at du får utdelt engangs-truser på spa-stedet. Jeg har også hatt varierende erfaringer med noe som heter Vichy-shower. Det er vannmassasje på benk, men kan komme i forskjellige variasjoner. Den aller beste jeg har vært med på, var å ligge på massasjebenk med 5 dusjstråler på kroppen, og en massør som masserte en og en kroppsdel. Men har også vært med på å ligge rett ut på en benk med dusjstråler på kroppen, alene, i 15 min. Det var ikke så spennende. Og et annet sted var det å ligge i en "tank" der det var dusjstråler som kom unnenfra. Heller ikke spennende.
Gjest Gjesta Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 jeg har vært på sånn full pakke spa, som vare i nesten fire timer, fikk lunsj og greier..... Det deiligste syns jeg var havsalt peeling, det skal jeg definitivt gjøre igjen. Damen sa at det gjorde meg klar for å bli brun og fin i sommersolen, og jeg har faktisk aldri hatt sånn fin farge før............
Gjest Tittitt Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Gavekortet er fra lunahelse.com. Det står på gavekortet så jeg nå at jeg kan velge fritt, så da tror jeg at jeg går for en ansiktsbehandling men takk for svar uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå