Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er glad i aviser, og det hoper seg lett opp med papirrask hjemme hos meg. Bor i hybel i en villa i Oslo, med flere andre studenthybler i samme huset. Men vi deler på én liten søppelkasse, som nå har vært stappfull siden begynnelsen av desember!!

Nå vet jeg snart ikke hvor jeg skal gjøre av alt papiret, har posene fulle, og det tar seg ikke så godt ut for å si det mildt!

Hvor ofte tømmes det egentlig papirrask i Oslo? Bor i et boligstrøk ved Årvoll, hvis det kan ha noe med saken å gjøre. Var så greit da jeg bodde i blokk...Koster det noe å bestille en ekstra søppeldunk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring renovasjonen og hør med dem!

Hos oss hadde vi også problemer med overfylte dunker. Papir ble tømt bare en gang i måneden. Så fikk vi beskjed fra renovasjonen om at de nå skulle begynne å tømme hver 14 dag i stedet, uten at det koster oss noe mer! :)

Skrevet

Hos oss (Oslo) tømmer de papir/pappdunken en gang i måneden.

Og ja, det koster ganske mye ekstra å få en ekstra dunk. Vi sjekket det ettersom vi leier ut en leilighet i huset og vurderte om vi skulle ha en egen søppeldunk og papirdunk til denne. Men vi slo det ganske raskt i fra oss da vi så prisen.

Husker ikke beløpet.. har muligens fortrengt det.

Men om du har bil eller får låne en, så kan du jo alltids ta en tur på Grønmo og kaste det der. Eller dra på en annen miljøstastasjon. Om det bare er papir du har, så er det ganske fort gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...