Supraspinatus Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Jeg er plaget med sorte prikker, ikke bare på nesen, men også på kinnene, haken, pannen, tinningen osv. i hele ansiktet også litt på skuldre rygg. Bruker til daglig dermalogica dermal clay cleanser før jeg barberer meg med dermalogica professional shave, og derm. gentle soothing booster. Et par ganger i uken når jeg ikke barberer meg eller om kveldene (hvis jeg vasker ansiktet da) bruker jeg derm. skin renewal booster. Fuktighetskremen jeg bruker er active moist. Ca 1 gang i uken bruker jeg en ansiktsskrubb med korn fra clarins. Jeg klemmer ut de største av de svarte, men det kommer nye andre steder og det tar liksom aldri slutt. Huden er stortsett fet, men blir tørr spesielt på hake/overleppe hvis jg ikke bruker rikelig fuktighetskrem etter vask. Noen som har noen tips, kanskje produktanbefalinger? Bør jeg begynne med ukentlig maske eller noe? Takker for all hjelp!
Gjest Gjesta Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Jeg ville prøvd å bruke grønnleiremaske; du kan kjøpe tørr leire som du blander med vann eller diverse aktive stoffer som hydrolater, baseoljer og eteriske oljer, eller du kan få kjøpt "ferdige" masker. Jeg har ikke hatt særlig uren hud selv, men selv grønnleire fra H&M er effektiv, synes jeg. Ellers har jeg ikke andre tips Annet enn at det kan være lurt med en time hos hudpleier for å få en dyprens av huden. Også er det viktig med sunn livvstil, men etter å ha lest andre av innleggene dine virker det jo ikke som det er der problemet ligger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå