Gå til innhold

Lys hårfarge som ikke bleker?

Anbefalte innlegg

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Jeg lurer på om det er noen som vet om det finnes en hårfarge på markedet som lysner håret, er skånsom og som ikke bleker?

Finnes vel kanskje ikke det... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det finnes vil jeg og vite om det.. :)

Skrevet
Hvis det finnes vil jeg og vite om det.. :)

samme her :icon_razz:

Skrevet

Jeg har egentlig mellomblondt askefarget hår, men farger det i et godt hakk lysere farge mned ja, vanlig hårfarge.. Alle de forskjellige merkene jeg har prøvd har funket.

Gjest Borghild
Skrevet

Det finnes lys hårfarge som ikke bleker, men jeg husker ikke hvor fra. Er så lenge siden jeg har brukt det. Har farget håret hos frisør de siste årene.

Skrevet
Jeg har egentlig mellomblondt askefarget hår, men farger det i et godt hakk lysere farge mned ja, vanlig hårfarge.. Alle de forskjellige merkene jeg har prøvd har funket.

Hvilke hårfarger da f.eks?

Skrevet

jeg kjøper meg lysfarge (som det på frisørspråket heter) på vita. husker ikke helt navnet på den men det er loreal. fås i mange forskjellige lysnyanser. den bleker jo håret men er mye mer skånsom enn bleking. bleking tørker jo ut håret og brenner det opp det gjør ikke lysfargen. gir også mer glans og farge i håret enn bleking som har lett for og bli veldig hvit eller guloransje i håret. løp og kjøp jenter. :)

Gjest Miss_alexandria
Skrevet
jeg kjøper meg lysfarge (som det på frisørspråket heter) på vita. husker ikke helt navnet på den men det er loreal. fås i mange forskjellige lysnyanser. den bleker jo håret men er mye mer skånsom enn bleking. bleking tørker jo ut håret og brenner det opp det gjør ikke lysfargen. gir også mer glans og farge i håret enn bleking som har lett for og bli veldig hvit eller guloransje i håret. løp og kjøp jenter. :)

Takk for svar. Lurer litt på om det står på pakken at den lysner men ikke bleker? Tror ikke håret mitt tåler bleking.... :sjenert:

Skrevet
samme her :icon_razz:

Me too :)

Jeg vurderer nå å bytte ut mine lange mørke lokker inn i lyse, lekre striper. MEN dette sliter så enormt på håret!!

Skrevet (endret)

ai...jeg brukte en fra vita for mange år siden. het Hydra et eller annet. ..hydrating eller noe med vann ihvertfall...sorry, husker ikke bedre. Var veldig god.

Endret av kitekatt
Skrevet

Oki, kanskje jeg skal prøve den neste gang. :)

Skrevet

Lysfarging er ikke det samme som bleking, altså- de fleste fargene som er i lyse farger som du blander som vanlig farge og ikke pulver er vanlig farge, mad andre ord det vi kaller lysfarging, mye skånsommere og mildere mot håret enn bleking. Men for å farge med lysfarging bør du ha din egen naturlige farge og ikke rester etter andre mørkere farge, da er ikke resultatet særlig å stole på! ;)

Skrevet

Jeg bruker en blanding mellom to stk fra garnier nutrisse. 9.3 og 10 der jeg blander mest av 10 og en dasj av 9.3

Var hos frisøren i forrige uke:

Er det din naturlige farge? Den var nydelig!

:)

Skrevet

Litt off topic:

MEN jeg bleika håret mitt i stad og det blei kjempe fint :)

Jeg brukte Color Experte fra L'oreal (tilbud: 139,-) i fargen Light Blonde (8.0). Pakken inneholder helfarging av hår, pluss striper, så man får helt fantastisk hår hvis man gjør det riktig. Den var perfekt! Jeg har kalde toner i huden, så jeg måtte velge en kald blond tone, og jeg hadde mellomblondt hår fra før. Nå fikk jeg jevn farge i håret med flotte striper (jeg pakket de inn i folie da, når jeg farga de, for å få et bedre resultat).

Også klippet jeg meg selv etterpå, så nå har jeg et veldig fint hår, og har spart MASSE penger :) Fornøyd!

Skrevet
Hvilke hårfarger da f.eks?

Loreal Recital Preference brukte jeg sist.. Veldig fornøyd med den :)

• 7 måneder senere...
Gjest Gjest_dina_*
Skrevet
Loreal Recital Preference brukte jeg sist.. Veldig fornøyd med den :)

decore fra wella har to blonde nyanser som lysner håret. pakkene på de er gul mens resten av decore sine farger er lilla. de lysner 3til4 nyanser..... en gang gikk jeg fra blond til kobber(feria), ombestemte meg ganske raskt og ville bli lys igjen, alle sa at jeg måtte bleke håret hos frisøren men det er jo bra dyrt.... kjøpte den som het ekstra lys askeblond og håret ble kjempefint.... hvis noen der ute skal lysne håret vil jeg anbefale å velge en ask tone, det er utrolig lett å få orange/gulr skjær når man lysner.....

Skrevet
Jeg bruker en blanding mellom to stk fra garnier nutrisse. 9.3 og 10 der jeg blander mest av 10 og en dasj av 9.3

Var hos frisøren i forrige uke:

Er det din naturlige farge? Den var nydelig!

:)

Tror det var disse jeg også brukte da jeg farget håret mitt lyst. Funka fjell.

Gjest Gjest_jente24_*
Skrevet

hvis dere skal kjøpe en bra farge som lysner håre ,men ikke blker og ødlegger det, kjøp garnier nutriss nr 10, den funker kjempe bra, bruker selv den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...