water1 Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 FIkk telefon fra KRistins brudesalong i dag. Kjolen min har kommet. Skal dit i morgen og få den tilpasset av skredderske. Gleder meg sååå utrolig masse! Jeg syntes kanskje det var litt tidlig å få den tilpasset i og med at bryllupet ikke er før i august, men hun sa at de måtte gjøre det slik, siden det bare blir mer og mer å gjøre for dem utover våren. Hun sa dessuten at det kunne være lurt å prøve den gjerne en gang i måneden frem mot den store dagen. IKKE no' problem, sa jeg da. Tenker vi sier 1 gang i uka. Skulle det være at jeg går ned eller opp, så gjøres heller småjusteringer når det nærmer seg. Nå har ikke kroppen min forandret seg stort de siste 7-8 årene, så det helt store skjer vel neppe nå heller. Er det noe spesielt jeg må tenke på, være oppmerksom på i forbindelse med tilpasning?
Mirabella83 Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 (endret) Jeg har ikke vært i din sitvasjon (enda). Men det første som slo meg var at jeg håper du har kjøpt sko (eller vet hvilke du skal ha). Kjolen tilpasses jo høyden din, og da må du vite hvor høy hel du skal ha Lykke til! Jeg skjønner at du gleder deg Endret 11. januar 2007 av Mirabella83
water1 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2007 Har ikke kjøpt sko ennå (trodde ikke den skulle være ferdig så snart).. Men hun i brudesalongen sa at det ikke var noen krise. Jeg prøver bare de skoene dem har for å finne hvilken høyde jeg skal satse på. Det beste hadde jo selvfølgelig vært om jeg hadde funnet sko, men det har jeg altså ikke. Har vel allerede en formening om hvor høye de skal være, så... Hadde jo planer om å finne undertøy før tilpasning av kjole også, men det gikk også fløyten. Men det går fint det også. Ja, jeg gleder meg Mirabella83
orakel Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Bor du i Oslo så ta en tur innom La Lina i Ullevålsveien. Da får du helt topp undertøy som sitter perfekt til din kropp.
water1 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2007 La Lina...det hørtes dyrt ut Men takk for tipset!
orakel Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Man vil jo at brudekjolen skal sitte perfekt, da er det kjekt med skikkelig undertøy i rett størrelse. Det synes nå ihvertfall jeg
water1 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2007 Klart det. Ikke uenig i det altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå